Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شادمان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: کشتارگاه شرکت زربال در بخش چمستان به مدت ۵ سال به مساحت یکهزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته شد که با بهره برداری از آن ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند.

استان مازندران با داشتن بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مرغداری ، سالانه حدود ۲۰۰ هزار تن گوشت مرغ تولید می کند که معادل حدود ۱۱ درصد از نیاز مصرفی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت ۶۹ طرح با هزینه ای بالغ بر ۲۸۰ میلیارد و  ۴۵۴ میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد که با بهره برداری از این طرح ها برای ۹۶۸ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.
فرماندار نور افزود: در این هفته ۱۸ طرح در حوزه برق رسانی، ۱۱ طرح در حوزه شهرداری ها، ۷ طرح تولیدی، ۴ طرح در حوزه مخابراتی و ۲۶ طرح در حوزه بخشداری ها و بقیه نیز در حوزه خدماتی، جهادکشاورزی و ورزشی به بهره برداری می رسد.

وی  هفت طرح در حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان با اعتبار ۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۸۱ نفر و احداث باشگاه ورزشی بانوان با ۱۸ میلیارد تومان اعتبار را از دیگر طرح های آماده افتتاح در هفته دولت بیان کرد.

شادمان همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۶ طرح با اعتبار حدود شش میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و گفت : ۲ طرح در شبکه برق رسانی در نور و بخش چمستان، ۳ طرح احداث فیبر نوری نور و بخش چمستان و ساخت ورودی هندسی در شهرداری چمستان از جمله این طرح هاست.

هفته دولت پارسال ۱۰۲ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۳ میلیارد و  ۲۸۸ میلیون با اشتغالزایی یکهزار و ۲۲۴ نفر در شهرستان نور بهره‌برداری شده بود.

دوم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است. 

برچسب‌ها نوشهر هفته دولت افتتاح طرح مازندران نور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر هفته دولت افتتاح طرح نوشهر هفته دولت افتتاح طرح مازندران نور بهره برداری طرح در حوزه هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر سه شنبه در بازدید از بیمارستان بعثت نفت شهرستان گچساران افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و یکی از طرحهای بر جای مانده از دولت های گذشته است.

وی بیان داشت: دولت نسبت به اجرای طرح های نیمه تمام به ویژه در مناطق محروم توجه دارد و این طرح سلامت، ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

منصوری اظهار داشت: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و کارهای ابنیه نیز تمام شده و هم اکنون تاسیسات بیمارستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همزمان کار خرید و نصب تجهیزات نیز انجام می شود، گفت: این بیمارستان، در زمان افتتاح، با تجهیزات کامل به بهره برداری می رسد و مساحت این طرح بهداشتی ۱۱ هزار متر مربع است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: ساخت مراکز تصویر برداری همچون ام آر آی و سی تی اسکن نیز در این طرح درمانی پیش بینی شده است.

کد خبر 6093005

دیگر خبرها

  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید