Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@21:02:49 GMT

بازگشت شستا به مدار صعودی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۲۳۱۶

بازگشت شستا به مدار صعودی

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد حدود یک درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۴,۵۴۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک و نیم درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با جابجایی حدود ۱۳۵میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۴,۴۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقوقی‌ها حدود ۲۱میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۹هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از ۱۵۹هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۲هزار واحد و حقوقی‌ها ۹۵۴هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا از رقم ۱۹۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۷درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و سه درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۱۷میلیون برگه سهم (۸۷درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۱۸میلیون برگه سهم (۱۳درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شستا با ثبت رشد یک درصدی، به مدار صعودی بازگشت.

 برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

پربیننده ترین سهامداران شستا توجه کنند(۱شهریور) / شستا برای دومین روز متوالی نزولی شد ارزش سهام عدالت من (۱ شهریورماه) رونقی بی‌سابقه، پایانی خون‌بار؛ بورس در دولت‌ روحانی (بخش دوم) فولاد مبارکه سرخ پوش شد اهمیت ویژه اهالی بازار به بودجه و نرخ دلار / در کوتاه مدت و بلند‌مدت چه صنایعی مناسب ورود هستند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینجا بورس امروز شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی شستا بورس امروز حقوقی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرپرست معاونت تعمیرات شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: واحد ۳ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به منظور انجام تعمیرات میاندوره‌ای و ارتقاء آمادگی برای تولید پایدار انرژی در فصل تابستان از مدار خارج شد.

قلعه سری افزود: این واحد در آستانه آغاز پیک مصرف، بر اساس برنامه زمانبندی به مدت ۱۷ روز در روند عملیات تعمیرات میاندوره‌ای قرار می‌گیرد.

وی گفت: در طول تعمیرات این واحد علاوه بر فعالیت‌های معمول در تعمیرات میاندوره ای، تعمیرات اساسی اف دی فن‌ها (فن تامین کننده هوای بویلر) ۱ و ۲ و تعمیرات اساسی، اصلاح و ماشین کاری نشیمنگاه پمپ آب دریای شماره یک نیز انجام می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • آزمون سراسری برای دواطلبان سیل زده تکرار می شود