Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۶ طرح سرمایه گذاری تجاری،صنعتی،بندری و گردشگری با صرف هزینه ۴۱۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت سال ۱۴۰۰، در منطقه آزاد انزلی افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهندس علی اوسط اکبری مقدم، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه در نخسین هفته گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور ماه ۱۳۶۰ و نکوداشت هفته دولت در دولت سیزدهم، و در سال اقتصاد مقاومتی،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، ۱۶ طرح سرمایه گذاری در زمینه های تجاری،صنعتی،بندری و گردشگری با میزان هزینه ۴۱۰۰ میلیارد ریال از منابع بخش خصوصی و این سازمان مورد بهره برداری قرار می گیرند؛ اظهار داشت: از میان ۱۶ پروژه فوق، ۹ طرح متعلق به سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه صنعتی-تولیدی است که با صرف هزینه ۲۴۷۰ میلیارد ریالی برای ۳۲۷ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص حوزه های فعالیت پروژه های سرمایه گذاری مزبور چنین توضیح داد که از میان ۹ طرح سرمایه گذاری صنعتی-تولیدی که در هفته دولت به صورت رسمی در مدار تولید قرار می گیرند، ۲ واحد مربوط به اجرای طرح توسعه تولید لوازم خانگی و دستکشن نایلونی است و ۷ طرح نیز واحدهای تولیدی جدید می باشد که در زمینه های تولید کالای خواب،فنس الکتریکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، گرانول ضایعاتی و پوشاک شروع به کار می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در هفته گرامیداشت دولت فاز دوم مجموعه تفریحی-گردشگری دریایی مارینا که در زمینه ورزش ها و تفریحات آبی و ساحلی فعالیت می کند نیز با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار می گیرد، گفت: با شروع به کار این مجموعه ۳۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

رییس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی در ارتباط با بهره برداری از فاز دوم مجتمع تجاری برند سنتر که در حوزه خدمات تجاری و بازرگانی مشغول به کار خواهد شد؛ اضافه کرد: با شروع به کار این بخش از مجموعه فوق که برای احداث آن ۱۵۰۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده، زمینه اشتغالزایی مستقیم برای ۲۷۰ نفر مهیا می شود.

اکبری مقدم با بیان اینکه سازمان متبوع وی متعهد به تداوم خدمات رسانی به ولی نعمان خود یعنی روستاوندان منطقه آزادانزلی است؛ اضافه کرد: در همین راستا ۳ طرح عمران روستایی به منظور ارتقای استانداردها و شاخص های زندگی روستایی مورد بهره برداری قرار می گیرند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دولت منطقه آزاد انزلی سال 1400 منطقه آزاد انزلی طرح سرمایه گذاری بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، عطا حسن پور در جلسه شورای عشایری بروجرد و با حضور صمیمی عشایر این منطقه و فرماندار بروجرد برگزار شد؛ اظهار داشت: عشایر نقش مولد و تولید کننده دارند که با توجه به قابلیت هایی که مناطق عشایری بروجرد در توسعه گردشگری عشایر دارند می توان به درامدزایی در این حوزه و حوزه های مرتبط شامل گیاهان دارویی و صنایع دستی رسید.

وی افزود: در بروجرد منطقه عشایری کولیدر منطقه ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است که چنین مناطقی قابلیت توسعه این زمینه از گردشگری را دارند، مناطقی که محل زندگی عشایر کوچ رو است با توجه به روحیه مهمان نوازی و زندگی اصیلی که این افراد دارند می تواند از جاذبه های زیادی برای گردشگران برخوردار باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری لرستان اظهار داشت: توسعه گردشگری عشایری می تواند ضمن توسعه اقتصادی به رفع مشکل بیکاری در جامعه عشایری کمک کند و جوانان تحصیل کرده عشایری می توانند در زمینه گردشگری کشاورزی، گیاهان دارویی و سایر حوزه های مرتبط با گردشگری درخواست مجوز کنند تا در کمترین فرصت شرایط فعالیت آنها فراهم شود.

حسن پور در پایان گفت : در گردشگری عشایری، گردشگر به دنبال این است در محیطی طبیعی و به دور از هیاهو زمان بگذراند بنابراین با توجه به شرایط موجود در مناطق عشایری در صورت تقاضا از سوی افراد علاقمند ما مجوز راه اندازی خانه مسافر و بومگردی گردشگری عشایری را ارائه می دهیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902023

دیگر خبرها

  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • بحران آب در مغان جدی است
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری