Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:36:29 GMT

استاندار ایلام: اقلام بهداشتی مدارس تامین شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۲۵۳۴

استاندار ایلام: اقلام بهداشتی مدارس تامین شود

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز سه شنبه در شورای آموزش و پرورش استان ایلام اظهار داشت: اگرچه هنوز تصمیمی کلی و نهایی برای بازگشایی مدارس اخذ نشده ولی برای مدارس کم جمعیت بویژه روستایی که امکان فعالیت بصورت نیمه حضوری دارند، باید اقلام بهداشتی و ضدعفونی مورد نیاز دانش آموزان فراهم شود.

وی ادامه داد: سلامت دانش آموزان اولویت داشته و همه آنها فرزندان ما هستند که باید برای حفظ سلامت آنها تمامی امکات مورد نیاز فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام تاکید کرد: دانش آموزی که وارد مدرسه می شود، باید تمام عوامل اعم از اعضا خانواده و مدرسه و سرویس واکسینه شده باشند تا سلامت دانش آموزان مورد خطر قرار نگیرد.

نوذری همچنین با اشاره به نامشخص بودن وضعیت حضور دانش آموزان در مدارس در سال تحصیلی جدید یادآور شد: نباد هیچگونه اجباری برای تهیه لباس فرم دانش آموزان وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش به مدیران مدارس ابلاغ کند که برای لباس فرم سختگیری نداشته و از لباس‌های سال گذشته استفاده کنند.

استاندار ایلام همچنین با اشاره به اینکه ۱۴هزار دانش آموز روستایی استان نیازمند تبلت برای آموزش مجازی هستند از آموزش و پرورش خواست در این زمینه رایزنی برای تامین اعتبار و خریداری را داشته و ۳۰ درصد اعتبار مورد نیاز از استان تامین می شود.

از هر ۱۰۰ تست کرونا ۴۰ مورد مثبت است

وی همچنین به وضعیت نامناسب کرونا در استان اشاره کرد و گفت: اکنون از از ۱۰۰ مورد تست کرونا ۴۰ مورد ثبت و این به معنی وضعیت نامناب شرایط کرونا در استان است.

وی به فوتی های کرونا اشاره کرد و گفت: میزان فوتی ها در مردادماه نسبت به تیرماه هفت برابر افزایش داشته و متاسفانه شرایط استان خوب نیست.

برچسب‌ها مدارس استان ایلام محمد نوذری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس استان ایلام محمد نوذری مدارس استان ایلام محمد نوذری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معلمان مدارس دانش آموزان توانخواه، تنها علم و دانش آموزش نمی‌دهند بلکه درس زندگی و عشق می‌دهند.
معلمانی که در کنار کار معلمی، در جایگاه مادری و پرستاری هم نقش آفرینی می‌کنند.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به مناسبت در آستانه روز معلم سری به یکی از مدارس دانش آموزان توانخواه زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد