Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@00:23:18 GMT

راه‌اندازی سازمان سرمایه گذاری در شهرداری ساری

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۳۵۰۳

راه‌اندازی سازمان سرمایه گذاری در شهرداری ساری

سرپرست شهرداری ساری از راه اندازی سازمان سرمایه گذاری در این شهر خبر داد همچنین در سال جاری شهرداری ساری، سازمان بافت کهن را نیز راه اندازی کرده بود.

به گزارش ایمنا، جواد طالبی در جمع مدیران شهرداری ساری راه‌اندازی سازمان سرمایه‌گذاری در شهرداری ساری را بهترین فرصت برای جذب سرمایه‌گذار دانست و اظهار کرد: مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت سرمایه‌گذار در اجرای پروژه‌های مختلف شهری نقش مهمی دارد و به حرکت در مسیر پیشرفت ساری شتاب مطلوب می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهم فعالیت‌های این نهاد خدمات رسان پرداخت و به پروژه‌های در حال انجام شهرداری ازجمله فاز یک پیاده راه خیابان جمهوری اسلامی و بازپیرایی میدان ساعت بر اساس طرح نوستالژی گفت: احیا محله قدیمی آب‌انبار نو در هسته مرکزی شهر در حال انجام است.

سرپرست شهرداری ساری احداث پارک ترافیک در بوستان ملل با هدف آموزش شهروندی را از دیگر اقدامات شهرداری ساری عنوان کرد و به پارک جنگلی سه کوه تپه به‌عنوان بهترین ظرفیت گردشگری در مرکز استان اشاره کرد و از راه‌اندازی جاده سلامت در این پارک جنگلی خبر داد و گفت: احداث سکوی انتقال زباله نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند خرسندم که با حذف برون سپاری در هزینه‌های شهروندی صرفه‌جویی مطلوب در این امر صورت گرفت.

وی با اشاره به بدهی آب و فاضلاب به شهرداری ساری از گذشته‌های دور گفت: به جد پیگیر احقاق حق شهرداری از این دستگاه و دیگر نهادهای خصوصی و دولتی است.

سرپرست شهرداری ساری به گزارش درآمد یک‌ماهه شهرداری پرداخت و افزود: شهرداری ساری در یک ماه گذشته ۵۴ میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

وی در مورد معوقات نیروهای بازنشسته شهرداری ساری گفت: بخشی از مطالبات بازنشستگان شهرداری پرداخت شد مابقی نیز بر اساس اولویت‌بندی و حصول درآمد پرداخت می‌شود.

کد خبر 516773

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهرداري ساري سرمایه گذاری جذب سرمایه گذار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری ساری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط یک هزار تن زباله در شیفت‌های مختلف از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود که این امر با همراهی و مشارکت شهروندان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به سرانه ۶۳۰ کیلوگرمی تولید زباله در تبریز افزود: در طرح جدید سازمان مدیریت پسماند، به صورت پایلوت در دو منطقه زعفرانیه و رشدیه، پسماند خانگی شبانه و از ساعت ۲۱ جمع‌آوری شده و در ادامه به سایر مناطق شهر تسری می‌یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز با اشاره به خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست در سال گذشته خاطرنشان کرد: پس از خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست، تفکیک پسماند و تولیدات این کارخانه افزایش یافته است.

هراتی با اشاره به فعالیت دو خط ۲۵۰ تنی تولید کمپوست در این کارخانه، عنوان کرد: خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در مجموع ظرفیت تولید کمپوست در سازمان مدیریت پسماند به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه این سازمان در تولید RDF در سال جاری گفت: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان در سال جاری تولید ۴۰۰ تن RDF یا همان سوخت حاصل از زباله است که می‌توان به جای مازوت و گاز در صنایعی مانند سیمان صوفیان استفاده شود.

کد خبر 749382

دیگر خبرها

  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه اکسپو
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • موعد پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه تعیین شد
  • زمان پرداخت «مالیات بر عایدی سرمایه» تعیین شد