Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@21:17:15 GMT

مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی باز هم تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۳۶۹۹

مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی باز هم تمدید شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز،‌ امید علی پارسا تمدید یک هفته‌ای تسلیم اظهارنامه مؤدیان مالیاتی را برای اجرا به امور مالیاتی استان تهران و سایر استان‌ها ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه آمده است:‌ "بدین وسیله حکم مالیاتی مقرر در جزء ۱۳ بند ج مصوبات هشتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۱۴۰۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵.۳۰ پیوست نامه شماره ۵۵۳۸۹ مورخ ۱۴۰۰.۵.۳۱ رئیس دفتر رئیس جمهور، به شرح ذیل جهت اجرا ابلاغ می‌شود:

با تمید یک هفته‌ای تسلیم اظهارنامه مؤدیان مالیاتی موافقت و مهلت تسلیم اظهارنامه موضوع جزء ۴ بند ج مصوبات هفتاد و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۱۴۰۰.۴.۲۶ تا ۱۴۰۰.۶.۷ تمدید شد".

گفتنی است، درحالیکه پیش از آخرین فرصت اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری برای پرداخت مالیات تا پایان مرداد ماه سال جاری بود، اکنون با تصویب ستاد ملی کرونا، به دلیل تعطیلی‌های هفته گذشته این مهلت یک هفته دیگر نیز برای بار دوم تمدید شد.

بنابراین، آخرین مهلت مؤدیان برای تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی خود تا پایان هفتم شهریور سال جاری خواهد بود که اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری برای بهره مندی از مشوق‌های قانونی نرخ صفر یا هر نوع تسهیلات دیگر باید اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس  WWW.INTAMEDIA.IR ارسال و مالیات خود را پرداخت کنند.

از سوی دیگر، مؤدیان مالیاتی در صورت عدم پرداخت مالیات یا حسب مورد عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی در مهلت مقرر، مشمول جرایم قانونی خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108107 برچسب‌ها مالیات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مالیات تسلیم اظهارنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان