Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:41:59 GMT

پنج طرح در خواف خراسان رضوی به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۳۷۱۶

پنج طرح در خواف خراسان رضوی به بهره برداری رسید

فرماندار خواف در این مراسم گفت: این طرح‌ها شامل ۲۲ واحد مسکن محرومان در بخش جلگه زوزن با هزینه ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و طرح‌های آبرسانی و عمران شهری شهر قاسم آباد به ترتیب با ۳۱ میلیارد ریال و ۴۴ میلیارد ریال است.

حسین سنجرانی افزود: ساخت مسکن محرومان از اولویت‌های کمیته امداد محسوب می شود که با همراهی خیران، بنیادهای نیکوکاری و منابع این نهاد در دست اجرا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه بر این واحدها، بازسازی و تعمیرات ۷۵ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی قاسم آباد خواف هم با اعتبار هشت میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال آغاز شد.

فرماندار خواف گفت: همزمان با نخستین روز هفته دولت طرحهای عمران شهری شهر قاسم آباد شامل آسفالت و جدول گذاری معابر و استخر ذخیره آب به بهره برداری  رسید.

وی بهره برداری از طرح لوله گذاری چاه حجت آباد شهر قاسم  آباد را از دیگر طرحهای افتتاح شده در نخستین روز هفته دولت ذکر کرد.

سنجرانی افزود: طی هفته دولت ۶۳ طرح در بخش‌های عمرانی و خدماتی با هزینه ۵۲۰ میلیارد ریال در شهرستان خواف به بهره برداری می رسد.

مرکز  شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاح طرح خواف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح طرح خواف هفته دولت افتتاح طرح خواف هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر سه شنبه در بازدید از بیمارستان بعثت نفت شهرستان گچساران افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و یکی از طرحهای بر جای مانده از دولت های گذشته است.

وی بیان داشت: دولت نسبت به اجرای طرح های نیمه تمام به ویژه در مناطق محروم توجه دارد و این طرح سلامت، ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

منصوری اظهار داشت: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و کارهای ابنیه نیز تمام شده و هم اکنون تاسیسات بیمارستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همزمان کار خرید و نصب تجهیزات نیز انجام می شود، گفت: این بیمارستان، در زمان افتتاح، با تجهیزات کامل به بهره برداری می رسد و مساحت این طرح بهداشتی ۱۱ هزار متر مربع است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: ساخت مراکز تصویر برداری همچون ام آر آی و سی تی اسکن نیز در این طرح درمانی پیش بینی شده است.

کد خبر 6093005

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی