Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه دفاع مقدس سرشار از سوژه های ناب است، گفت: رزمندگان بسیار خوب در دفاع از وطن جنگیدند اما ما در تبلیغ این دوران پربار خوی عمل نکردیم که نیازمند ورود جدی و قوی است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مصطفی آزادبخت در جلسه همانگی همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان دفاع مقدس اهل عمل، ایثار و گذشت بودند و هر گوشه از صحنه دفاع مقدس یک دنیا ارزش نهفته  که خضوع و خشوع بازماندگان جنگ مانع از بیان آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ما در دوران جنگ خوب و جانانه جنگیدیم اما نتوانستیم آن را خوب تبلیغ کنیم و باید برای جبران این ضعف تلاش کنیم.

ازادبخت با اشاره به ایام ورود ازادگان سرافراز، گفت: ما وارث چنین افراد بزرگی هستیم و باید با آنها پیوند قوی تری داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان خاطر نشان کرد: صلابت و استقلال جمهوری اسلامی و صندلی های خدمت رسانی به مردم که نصیب ما شده حاصل مجاهدت پیشکسوتان جبهه و جنگ است.

وی دفاع مقدس اندوخته ای ارزشمند برای ملت ایران دانست و افزود: جنگ در ظاهر بین ایران و عراق بود اما جنگ جهانی در برابر کشور ما بود که می تواند هزاران سوژه ناب برای تولید محتوا باشد.

ازادبخت تصریح کرد: برای تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس مدیران کلیدی استان با روحیه بسیجی پیش قدم هستند تا در هفته دفاع مقدس یک فصای معنوی خاص بر این استان حاکم شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد

 

 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز سرافراز دفاع مقدس، سردار ایافت امروز صبح از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد و پس از طواف در حرم مطهر امام رضا(ع) در بهشت رضای مشهد به خاک سپرده شد.

همچنین با همکاری قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، مراسم وداع با پیکر پاک سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید ایافت» از یادگاران دوران دفاع مقدس، شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشا در مجتمع فرهنگی آیه ها برگزار شد.

سردار ایافت در دوران دفاع مقدس از هم‌رزمان سردار سرلشکر شهید محمود کاوه بود و معاونت اطلاعات و عملیات لشکر ویژه شهدا را بر عهده داشت؛ سردار مجید ایافت معاون شهید محمود کاوه و از فرماندهان عملیات مرصاد و یکی از قهرمانان جبهه مقاومت و همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی بود.

وی پس از دوران دفاع مقدس نیز مسئولیت‌های متعددی را در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عهده‌دار بود که از آن جمله می‌توان به جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و 23 هزار شهید خراسان اشاره کرد.

مسئول اطلاعات عملیات لشکر ویژه شهداء، جانشین لشکر ویژه شهداء، جانشین تیپ یک ویژه شهداء، فرمانده تیپ جوادالائمه بجنورد و جانشین قرارگاه منطقه ثامن‌الائمه از جمله خدماتی است که این شهید والامقام در کارنامه خدمتی خود داشت.

دیگر خبرها

  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند