Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، در متن پیام تقدیر تقی‌زاده خامسی خطاب به  جم، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی آمده است: نقش روابط عمومی‌ها در عصر حاضر به عنوان یکی از ابزارهای مهم مدیریت افکار عمومی و اتصال حلقه ارتباط بین موسسات و ذینفعان، ایجاد، حفظ و  گسترش تعامل و تفاهم دوسویه با مخاطبان بیش از هر زمان دیگری پررنگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر ایفای مسئولیت خطیر مدیریت منابع ارزشمند و محدود آبی و انجام صحیح وظیفه فرهنگ‌سازی و اصلاح مصرف آب و جلب مشارکت ذینفعان، مرهون تدوین برنامه‌های مبتنی بر هدف، اجرا، تعهد و نظارت دقیق بر آن است.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو در بخش دیگری از پیام خود با قدردانی از زحمات کاظم جم و همکاران روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در عرصه فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی، معرفی آن شرکت به عنوان روابط عمومی برتر صنعت آب و برق در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های وزارت نیرو با کسب سه رتبه اول در بخش‌های انتشارات و مستندسازی، آموزش همکاران و اصحاب رسانه، مدیریت و برنامه ریزی و کسب رتبه دوم در بخش جشنواره و نمایشگاه را تبریک گفته است.

تقی‌زاده خامسی در پایان پیام خود برای مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی و همکاران این روابط عمومی، توفیق، عزت و سربلندی آرزو کرده است.

شایان ذکر است روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در اولین و دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های وزارت نیرو رتبه‌های برتر را از آن خود کرده بود اما در سومین جشنواره در سال جاری به عنوان روابط عمومی برتر در بین ۱۶۰ شرکت تابعه وزارت نیرو انتخاب شد .

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تقدیر معاون وزیر آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد