Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@20:42:06 GMT

۲ مدیر‌کل به اتهامات مالی بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۴۵۷۰

۲ مدیر‌کل به اتهامات مالی بازداشت شدند

به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: مدیران دستگیر شده در راستای مبارزه با فساد و با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) بازداشت شدند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه مدیران بازداشت شده در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری دارای مسئولیت بودند گفت: طبق مستندات ارائه شده توسط ضابطان، متهمان در راستای وظایف شغلی خود و انجام امور حمایتی و پیمانکاری اقدام به اخذ مبالغ میلیونی در قالب رشوه کرده‌‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: متهمان هم اکنون با قرار مناسب قضایی در راستای تکمیل تحقیقات در بازداشت به سر می‌برند./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: بازداشت مدیرکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازداشت پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان کرد: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر  از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوهبازداشت و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی گفت: دیروز نیز یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

انتهای پپیام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است