Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@12:03:24 GMT

برگر: رقابت همیلتون و فرستاپن استثنایی است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۴۶۷۲

برگر: رقابت همیلتون و فرستاپن استثنایی است

راننده پیشین فرمول یک اعلام کرد که رقابت لوئیس همیلتون و فرستاپن در فصل جاری این رقابت‌ها استثنایی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس،گرهاد برگر گفت: من دوئل‌های زیادی را در فرمول یک دیده‌ام اما با اطمینان می‌گویم که رقابت کنونی میان راننده‌های تیم‌های مرسدس و ردبول استثنایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راننده پیشین فرمول یک ادامه داد: دو راننده برتر فرمول یک از سوی نوابغ فنی مسابقات یعنی توتو وولف (رئیس مرسدس) و هملوت مارکو (مشاور ردبول) حمایت می‌شوند. آنها حرفه‌ای‌های باورنکردنی هستند. پیش  از این می‌گفتم ماکس فرستاپن امسال قهرمانی فرمول یک را از آن خود می‌کند  اما هرگز نباید سطح رقابت را دست کم گرفت. ماکس باید در مسیر قهرمانی پیش می‌افتاد اما مرسدس و همیلتون شرایط را تغییر دادند.

در پایان 11 مرحله از فصل جاری فرمول یک لوئیس هملیتون با 8 امتیاز اختلاف از ماکس فرستاپن پیش افتاده است.

واتسون: همیلتون دوست دارد که بوتاس در مرسدس بماند

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیلرانی فرمول یک اتومبیلرانی فرمول یک فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز

مرسدس بنز جی کلاس برقی با ۴ موتور در نمایشگاه پکن رونمایی معرفی شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرسدس بنز پس از معرفی مرسدس بنز جی کلاس مدل 2025 از نسخه تمام برقی جی کلاس رونمایی هم در نمایشگاه خودروی پکن کرد.

نسل جدید جی کلاس با پیشرانه الکتریکی بر خلاف تصور قبلی EQG نام ندارد و با نام «مرسدس بنز G580 با فناوری EQ» معرفی شده است.

بریتا سیگر، مدیر بازاریابی مرسدس-بنز می‌گوید مشتریان این تمایز را دوست ندارند و می‌خواهند ماشین‌شان در طبقه‌بندی کلاسیک بنز نامگذاری شود. به همین دلیل کارخانه تصمیم گرفته زیرمجموعه EQ را کنار بگذارد.
خانم سیگر گفت تنها مدل‌های EQE و EQS که معادل بنزینی ندارند نام EQ را حفظ خواهند کرد و از این به بعد مدل‌های الکتریکی در قالب کلاس‌های موجود بنز طبقه‌بندی خواهند شد.

هر چرخ یک موتور الکتریکی دارد که در مجموع 580 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت ماشین 4.7 ثانیه و حداکثر سرعتش به 180 کیلومتر در ساعت محدود شده است. حداکثر مسافتی که کلاس G الکتریکی با هر بار شارژ حرکت می‌کند 473 کیلومتر اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن
  • بازطراحی مرسدس بنزهای کلاسیک با تکنولوژی 2024 (عکس)
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • تست تونل باد مرسدس بنز SLR مک لارن (عکس)
  • (تصاویر) قطار سوپرلوکس مرسدس اکسپرس
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری