Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@22:33:13 GMT

دعوت فیفا از عزیزی خادم برای حضور در جام جهانی فوتسال

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۵۳۰۷

دعوت فیفا از عزیزی خادم برای حضور در جام جهانی فوتسال

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان توسط فیفا به حضور در فینال جام جهانی فوتسال دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فیفا با ارسال نامه‌ای به شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون، از وی دعوت کرد تا برای حضور در دیدار فینال جام جهانی فوتسال در لیتوانی حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظم‌الشریعه: بها دادن عزیزی خادم به تیم ملی فوتسال ارزشمند است

نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال روز 21 شهریور 1400 در کشور لیتوانی آغاز و دیدار پایانی این رقابت‌ها، روز یکشنبه 11 مهرماه برگزار خواهد شد. همچنین تیم ملی فوتسال کشورمان در گروه ششم این رقابت‌ها به مصاف آرژانتین، آمریکا و صربستان می‌رود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم جام جهانی فوتسال فوتسال فیفا شهاب الدین عزیزی خادم جام جهانی فوتسال فوتسال فیفا جام جهانی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران