Web Analytics Made Easy - Statcounter

آب مهمترین منبع طبیعی مورد نیاز برای توسعه اقتصادی یک کشور است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نیلفام، امروزه با توجه به افزایش مصرف آب و گسترش صنایع مختلف، نیاز به استفاده مجدد از فاضلاب‌های تصفیه شده به عنوان آب مورد استفاده در بخش های مختلف صنعتی و آبیاری اهمیت زیادی پیدا کرده است. شرکت مهندسی کاشفان نیلفام، با ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب می تواند علاوه بر کاهش قابل ملاحظه در هزینه‌ ها و زمان مورد نیاز گام موثری در راستای مشکلات کم آبی و خشکسالی کشور بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شرکت مهندسی کاشفان نیلفام مفتخر است با اختراع پکیج های نوین تصفیه فاضلاب و با بهره گیری از دانش کارشناسان، متخصصان و مجریان با سابقه، پکیج های نوین تصفیه فاضلاب را بصورت فلزی، پلی اتیلنی و کامپوزیتی با استفاده از نوین ترین فناوری های تصفیه فاضلاب با بار آلودگی کم، متوسط و زیاد مشاوره، طراحی و اجرا ‌نماید. پکیج تصفیه فاضلاب نیلفام یک تصفیه خانه متمرکز با تمام واحدهای فرآیندی در ابعاد کوچک است. پساب خروجی این پکیج‌ها با استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست مطابقت داشته و با توجه به طراحی از آن می‌توان برای مصارف کشاورزی و آبیاری فضای سبز یا تخلیه به چاه جاذب، تخلیه به آبهای سطحی و آب مصرفی فلش تانکها استفاده نمود. فاضلاب های آلوده و بیماری زا پس از هدایت به این سیستم و طی مراحل مختلف تصفیه به پسابی زلال بدون بو و عاری از مواد معلق پالایش می گردند.

کاربرد پکیج های تصفیه فاضلاب نیلفام

این سیستم‌ ها جهت تصفیه فاضلاب اجتماعات، مناطق روستایی و کم جمعیت که دارای شبکه یا فاقد شبکه جمع آوری هستند، مورد استفاده قرار می ‌گیرند. پکیج های نوین تصفیه فاضلاب نیلفام به علت راحتی در نصب و اجرا و قابلیت جابجایی بالا در موارد زیر می توانند مورد استفاده قرار گیرند:
۱)اجتماعات شهری و جوامع روستایی با جمعیت های متفاوت
۲)طرح های مسکن مهر  و شهرک های مسکونی               
۳)صنایع، کارخانجات و کارگاه ها
۴)بیمارستان ها و مراکز بهداشتی ـ درمانی      
۵)کشتارگاه ها، مرغداری ها و صنایع غذایی
۶)هتل ها و مراکز اسکان موقت
۷)رستوران ها و اماکن بین شهری
۸)پادگان ها و شهرک های نظامی  
۹)ترمینال های مسافری ، بنادر و فرودگاهها   
۱۰)مراکز آموزشی از قبیل دانشگاه‌ها، مدارس و آموزشگاه‌ها

مزایای پکیج تصفیه فاضلاب نیل فام 

۱)شاخص های کیفی پساب خروجی از محصولات کاملاً مطابق استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست جهت تخلیه به منابع آب های سطحی، زیرزمینی و مصارف کشاورزی و آبیاری است.
۲)فضای مورد نیاز جهت اجرای پکیج نوین تصفیه فاضلاب نیلفام حداقل ۵۰ درصد کمتر از فرآیند متعارف تصفیه فاضلاب می باشد. این امر منجر به کاهش ابعاد و مخازن پکیج و مصرف انرژی دارد.
۳)این پکیج ها بدون بو و سر و صدا بوده و در مناطق شهری در مجاورت منازل مسکونی به منظور تأمین آب مورد نیاز جهت فضای سبز و آبیاری درختان مورد استفاده قرار گرفته است.
۴)پروتکل های سندبلاست و رنگ آمیزی این شرکت مطابق استانداردهای جهانی، محصولات این شرکت را در برابر شرایط خورنده محیطی فاضلاب شامل اکسیژن، میکرو ارگانیسم ها و نور خورشید مقاوم نموده و عمر مفید محصولات را تا ۲۰ سال افزایش داده است.
۵)این پکیج ها برای کلیه فاضلاب های صنعتی  بصورت مجزا و متناسب با صنعت مورد استفاده و نوع فاضلاب طراحی و تولید می گردد.

اجزا تشکیل دهنده پکیج تصفیه فاضلاب نیلفام

۱)آشغالگیر
۲)مخزن دانه گیری و چربی گیری
۳)مخزن متعادل ساز
۴)مخزن تصفیه بیولوژیکی آنوکسیک
۵)مخازن تصفیه بیولوژیکی هوازی چند مرحله ای با استفاده از بافل راکتور، صفحات مدیا و سیستم هوادهی عمقی حباب ریز
۶)مخزن ته نشینی مجهز به صفحات لاملا
۷)مخزن ذخیره لجن مازاد مجهز به سیستم هوادهی عمقی
۸)بلوئر هوادهی، کمپرسور هوا، پمپ دیافراگمی و فیلتر پرس 
۹)حوضچه گندزدایی
۱۰)مخزن ذخیره فاضلاب تصفیه شده مجهز به سیستم سطح سنج
۱۱)فیلترهای شنی و کربن اکتیو
۱۲)پکیج های کلرزنی
۱۳)پمپ های انتقال لجن برگشتی و لجن فعال مازاد با قابلیت برگشت لجن به صورت اتوماتیک
۱۴)دیفیوزرهای هوادهی 
۱۵)تابلو برق 
۱۶)سیستم پایش آنلاین
۱۷)سیستم کنترل از راه دور

فرآیندهای مورد استفاده در پکیج تصفیه فاضلاب نیلفام

پرکاربردترین فرآیندهای تصفیه فاضلاب در پکیج نوین تصفیه فاضلاب نیلفام  به شرح زیر می باشد:
راکتور زیستی با بستر متحرک (MBBR)
لجن فعال تلفیقی با رشد چسبیده (IFAS)
فرآیند لجن فعال با هوادهی گسترده (EAAS)
راکتورهای خوراک دهی ناپیوسته (SBR)
بیوراکتورهای غشایی (MBR)
راکتور بستر بی‌هوازی لجن با جریان رو به بالا (UASB)
راکتورهای بی‌هوازی بفل‌دار  (ABR)
تصفیه فاضلاب به روش A۲O
فرآیند نوین تصفیه زیستی فاضلاب نیلفام به روش رشد تلفیقی


خدمات پس از فروش  

این شرکت کسب اطمینان و رضایتمندی مشتری را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده و محصولات خود را با گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به بازار عرضه می نماید. بخش خدمات پس از فروش شرکت مهندسی کاشفان نیلفام با ایجاد شبکه نمایندگان نصب و خدمات پس از فروش پکیج های نوین تصفیه فاضلاب در سراسر ایران همواره سعی در ارتقاء سطح ارائه خدمات به مشتریان خود را دارد. 


قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب نیلفام به مواردی همچون مشخصات فاضلاب ورودی، حجم فاضلاب، جنس پکیج، متریال استفاده شده در ساخت اجزای آن، نوع فرآیند تصفیه، تجهیزات جانبی پکیج و کیفیت فاضلاب خروجی بستگی دارد. هر کدام از این عوامل در تعیین قیمت نهایی پکیج تصفیه فاضلاب تاثیر به سزایی دارند. 

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب پکیج تصفیه آب تصفیه فاضلاب خدمات پس از فروش مورد استفاده مورد نیاز پکیج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مریم محمدی کاهش آلایندگی، بازگشت آب به چرخه تولید و جلوگیری از آلودگی محیط زیست را از جمله مزیت‌های ایجاد تصفیه‌خانه در واحد‌ها عنوان کرد و افزود: هزینه کردن برای ایجاد تصفیه‌خانه، نوعی سرمایه‌گذاری است که صاحبان صنایع و تمامی واحد‌های صنعتی باید برای موضوعات زیست محیطی هزینه کنند.

او تصریح کرد: واحد‌هایی که پساب و فاضلاب آنها در محیط زیست رها می‌شود و آلایندگی دارند؛ هر چه سریعتر نسبت به ایجاد تصفیه‌خانه و قرار گرفتن واحد در لیست واحد‌های غیرآلاینده اقدام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه استفاده مجدد از پساب و آب‌های خاکستری برای ما قابل توجه و در اولویت است، گفت: امروز که با تنگنا‌ها و کمبود‌های منابع آبی مواجه هستیم، بخش عمده‌ای از فاضلاب واحد‌های صنعتی باید تصفیه و به چرخه تولید بازگردد.

مریم محمدی افزود: صاحبان صنایع باید برای تحقق شعار امسال و مدیریت بسته‌بندی‌های پلاستیکی و کاهش کیسه‌های پلاستیکی تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند