Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدالبرز حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز سه‌شنبه (۲ شهریور) پارلمان، در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور اظهارداشت: از زمانی که احمد وحیدی برای تصدی وزارت کشور از سوی رئیس‌جمهور انتخاب شده است، تمام رسانه‌های معاند به ویژه رژیم صهیونیستی عصبانیت خود را از این موضوع مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی کشور کارنامه بسیار درخشانی دارد، گفت: وی عضو هیئت عالی نظارت بر حُسن اجرای سیاست‌های کلی نظام و همچنین چهار سال وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بوده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس تأکید کرد: سردار وحیدی برای توسعه امنیت کشور به صورت خاموش گام‌های مهمی را برداشته است و ناراحت و عصبانی شدن دشمنان و رژیم صهیونیستی از انتخاب وی برای تصدی وزارت کشور، مفهوم مهمی دارد که نباید به آن بی‌توجه باشیم.

حسینی با تأکید بر اینکه سردار وحیدی در حوزه‌های مختلف سابقه و تجربه کاری بسیار خوبی دارد، گفت: وزارت کشور بسیار عریض و طویل است، ما ۱۳۴۵ شهرداری و ۳۷ هزار دهیاری در کشور داریم و وحیدی می‌تواند این وزارتخانه را به خوبی اداره کند.

وی با تأکید بر اینکه گزینه پیشنهادی وزارت کشور یکی از ستون‌های کابینه است، ادامه داد: برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت کشور با اسناد بالادستی، احکام برنامه و قوانین توسعه‌ای کشور منطبق است و وی توانمندی‌های علمی و پژوهشی بسیار زیادی دارد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس اظهارداشت: این روزها در استان‌ها لیست‌هایی درباره استانداران و فرمانداران آینده، پخش می‌شود که تقاضای بنده از وحیدی آن است که در انتخاب استانداران و فرمانداران به صلاحیت و انگیزه آنان برای توسعه کشور توجه جدی داشته باشد و با نگاه علمی آنان را انتخاب کند.

کد خبر 5288511 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار وحیدی رژیم صهیونیستی جلسه علنی مجلس رای اعتماد به دولت سیزدهم وزیر کشور رای اعتماد به دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی صحن مجلس کابینه سیزدهم دولت سیزدهم محمد باقر قالیباف رای اعتماد سیدابراهیم رئیسی وزرای پیشنهادی حسین باغگلی حسین امیرعبداللهیان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان

وزارت خارجه مصر اعلام کرد وزیر خارجه این کشور در دیدار با همتای ایرانی درباره آتش‌بس غزه گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد: سامح شکری، وزیر خارجه این کشور در دیدار با حسین امیرعبداللهیان، همتای ایرانی خود بر تمایل قاهره برای آتش‌بس و تبادل اسرا و رسیدن به توقف کامل و دائم جنگ در غزه تاکید کرد.

طبق بیانیه وزارت خارجه مصر، وزیر خارجه این کشور خواهان تشویق کشورها برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین با هدف تقویت تلاش‌ها برای تشکیل کشور فلسطین بر اساس راه حل ۲ دولت تاکید کرد.

طبق گزارش الجزیره، در بیانیه وزارت خارجه مصر آمده است: شکری با همتای ایرانی خود برای ادامه مذاکره و گفت‌وگو جهت حل تمام مسائل موجود و در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین 2 کشور توافق کردند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول پایتخت گامبیا به سر می‌برد و «سامح شکری» وزیر خارجه مصر دیدار کردند.

در این دیدار، طرفین در خصوص آخرین روند تلاش‌های فی مابین برای ارتقای روابط دوجانبه و همچنین آخرین تحولات منطقه به خصوص اوضاع فلسطین و غزه و تلاش‌های جاری برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

وزیران امور خارجه ایران و مصر در ابتدای این ملاقات ضمن ابلاغ سلام‌ها و درودهای گرم روسای جمهور ۲ کشور به یکدیگر،  اهتمام ویژه سران ۲ کشور برای پیگیری تقویت روابط فیمابین را مورد تاکید قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق اهمیت مشارکت در انتخاباتِ دور دوم را تشدید کرد
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • وزیر اسبق زلنسکی در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان