Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@03:04:17 GMT

پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت مادر شهیدان کریم‌بخش

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۵۵۶۰

پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت مادر شهیدان کریم‌بخش

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام کریم‌بخش را تسلیت گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت ام‌الشهداء حاجیه خانم طاهره پور بخشی، مادر شهیدان والامقام داود، حمزه و مسلم و جانبازان گرانقدر حر، حبیب و خلیل و آزاده سرفراز علی‌اصغر کریم‌بخش، اظهار داشت: این مادر نجیب و قهرمان‌پرور همواره الگویی ارزنده و الهام‌بخش برای زنان امروز و فردای ایران اسلامی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت ام الشهدا حاجیه خانم طاهره پور بخشی، مادر شهیدان والامقام داود، حمزه و مسلم و جانبازان گرانقدر حر، حبیب و خلیل و آزاده سرفراز علی اصغر کریم‌بخش مایه تاثر خاطر گردید.

این مادر نجیب و قهرمان‌پرور که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را با اخلاص و بصیرت در راه عظمت و سربلندی اسلام و انقلاب روانه میدان جهاد و شهادت کرد، همواره الگویی ارزنده و الهام‌بخش برای زنان امروز و فردای ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به خاندان گرامی این بانوی فداکار و نیز مردم شهیدپرور استان گیلان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانواده شهدا آیت الله سیدابراهیم رئیسی خانواده شهدا آیت الله سیدابراهیم رئیسی مادر شهیدان کریم بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس) پیامی صادر کرد.   متن پیام بدین شرح است:   بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ   انا لله وانا الیه راجعون   ضایعه درگذشت والده شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ (حق شناس) موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. از خداوند منان برای آن مرحومه همنشینی با فرزندان شهیدش و حشر با سیدالشهداء اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان صبر و سکینه مسئلت می‌نمایم.        

دیگر خبرها

  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی