Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
ضایعه درگذشت ام الشهدا حاجیه خانم طاهره پور بخشی، مادر شهیدان والامقام داود، حمزه و مسلم و جانبازان گرانقدر حر، حبیب و خلیل و آزاده سرفراز علی اصغر کریم‌بخش مایه تاثر خاطر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مادر نجیب و قهرمان پرور که عزیزترین سرمایه های زندگی خود را با اخلاص و بصیرت در راه عظمت و سربلندی اسلام و انقلاب روانه میدان جهاد و شهادت کرد، همواره الگویی ارزنده و الهام بخش برای زنان امروز و فردای ایران اسلامی خواهد بود.
اینجانب مصیبت وارده را به خاندان گرامی این بانوی فداکار و نیز مردم شهید پرور استان گیلان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

 رئیسی یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

همچنین رئیس جمهور « قانون واگذاری مالکیت مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب » را برای اجرا به وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی و نیرو ابلاغ کرد.

 سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، روز سه شنبه در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون واگذاری مالکیت مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب» مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و نیرو ابلاغ کرد.

27219

کد خبر 1548060

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان، دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌کنم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشان های دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می کنم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاههای ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 847889 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی سید ابراهیم رئیسی تایلند ایران

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت