Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: در مدت کوتاه آغاز به کار دولت شاهد اقدامات جدی در برخی زمینه‌ها از جمله واکسیناسیون بوده‌ایم.

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اطلاع‌رسانی دولت، با اشاره به افزایش قیمت برخی کالاها در روزهای اخیر با بیان اینکه عموم کارشناسان معتقدند که این افزایش قیمت‌ها صرفا ناشی از عوامل روانی است، گفت: مدیران بخش‌های مختلف از جمله در بخش اطلاع‌رسانی باید نسبت به صیانت از حقوق مردم احساس تکلیف کرده و اجازه ندهند انتشار اخبار منفی و تبلیغات روانی دشمنان باعث افزایش قیمت کالاها و خدمات و متضرر شدن مردم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه در مدت کمتر از یک ماهی که از تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور می‌گذرد، در برخی حوزه‌ها ازجمله واکسیناسیون شاهد اقدامات جدی و موثرتری حتی نسبت به قبل بوده‌ایم، افزود: حجم واردات واکسن به شدت افزایش یافته و تعداد روزانه تزریق واکسن درحال نزدیک شدن به مرز یک میلیون نفر است، اما نتوانستیم به شکل مناسبی نسبت به این اقدامات اطلاع‌رسانی کرده و از آن بازخورد مثبت بگیریم.

اسماعیلی اظهار داشت: در همین مدت کوتاه اقدامات مهمی در تسهیل و تسریع ترخیص کالاهای اساسی از جمله گندم و نهاده‌های دامی از گمرک انجام شده و امروز برخی از این کالاها بدون هیچ توقفی در گمرک مستقیم از کشتی توسط کامیون‌ها بارگیری شده و به انبارها یا شبکه توزیع منتقل می‌شود، اما در این زمینه نیز هنوز شاهد تاثیرگذاری عوامل روانی منفی روی بازار هستیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه با تلاش‌های انجام شده کمبود برخی کالاهای اساسی جبران شده و روند تسریع در تامین واکسن و انجام واکسیناسیون گویای آینده‌ای بهتر است، تصریح کرد: باید به گونه‌ای اقدام کنیم که آثار مثبت این تلاش‌ها در افکار عمومی آشکار شده و آثار تبلیغات مسموم و انعکاس نادرست مطالب نیز خنثی شود.

کد خبر 622473 برچسب‌ها دولت سیزدهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است

علی باقری معاون سیاسی ورارت امور خارجه که برای شرکت در نشست معاونان و نمایندگان ویژه کشور‌های بریکس به مسکو سفر کرد، در حاشیه این نشست، با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین دیدار و گفتگو کرد.

باقری در این دیدار گفت: بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چند‌جانبه‌گرایی است.

طرف چینی در این دیدار ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم. 

این مقام ارشد چین افزود: چین بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است. در ادامه طرفین به بحث و بررسی درباره موضوعات مورد علاقه پرداختند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا