Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@20:08:42 GMT

والیبالیست قزوینی در راه باشگاه های آسیا

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۶۲۶۵

والیبالیست قزوینی در راه باشگاه های آسیا

علیرضا بهبودی والیبالیست با تجربه استان، تیم فولاد سیرجان را در رقابت های جام باشگاه های آسیا همراهی می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ تیم فولاد سیرجان که امسال به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا حضور دارد ، برای قدرت تیمی خود از علیرضا بهبودی والیبالیست با تجربه استان بهره می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهبودی که سال گذشته به همراه فولاد سیرجان عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را کسب کرد، امسال به تیم شهرداری ارومیه پیوسته  اما در مسابقات باشگاه های آسیا به عنوان یار کمکی نماینده سیرجان را در این مسابقات همراهی می کند.

مکان و زمان مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا به دلیل شیوع کرونا هنوز اعلام نشده است. 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال ورزش و جوانان قزوین باشگاه های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین توخته که با هزار و یک آرزو پس از محرومیت یک ساله اش به تیم ملی والیبال بازگشته بود، امروز به یکباره تمام انگیزه و رویاهایش از بین رفت.

در لیست سی نفره و جدید تیم ملی که توسط پائز سرمربی تیم ملی والیبال اعلام شد خبری از امیرحسین توخته نیست تا پس از حضوری چند روزه در تمرینات تیم ملی، توخته اردوی تیم را ترک کند.

این بازیکن بیست و سه ساله حالا باید مسابقات تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال را در خانه تماشا کند و از الان باید تمرینات خود را برای حضور در مسابقات باشگاهی ادامه دهد. احتمالا او  در فصل آینده در یکی از باشگاه های داخلی بازی کند.

البته هیچ چیز برای این سرعتی زن با استعداد تمام نشده است و با سن و سالی که دارد می تواند در آینده باز هم به پیراهن تیم ملی والیبال ایران برسد.

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی