Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تی‌آر‌تی، یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور، با تصمیم وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) برای خروج تا پایان ماه جاری میلادی موافقت کرده است.

این مقام آمریکایی گفت: «بایدن با خروج تا پایان ماه جاری میلادی (۱۳ اوت / ۹ شهریور) موافق است، اما از مقاما‌های پنتاگون خواست تا برنامه‌ای احتمالی برای استقرار بیشتر از این زمان در صورت لزوم را نیز ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این در حالیست که ساعاتی پیش «جان کربی» سخنگوی پنتاگون، و «ولیام تیلور» ژنرال ارشد آمریکایی، در کنفرانسی خبری درباره روند خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان اظهاراتی را مطرح کردند و گفتند: «ظرف مدت ۲۴ ساعت ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر را از افغانستان خارج کردیم؛ همچنانکه نیرو‌های ائتلاف و متحدانمان نیز ۸ هزار و ۹۰۰ نفررا در این مدت خارج کردند. اکنون تمرکز ما بر روی تسهیل و تسریع روند خروج از افغانستان است و متعهد می‌شویم که اقدامات بیشتری برای ایجاد سرپناه انجام دهیم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن پنتاگون آمریکا تحولات افغانستان نیروهای آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها

بر اساس نظرسنجی موسسه آکسیوس، قریب به دو سوم آمریکایی‌ها باور دارند که مهاجرت غیرقانونی یک بحران جدی است.

به گزارش ایسنا، بر اساس این نظرسنجی جدید موسسه آکسیوس مشخص شد که ۳۲ درصد از شرکت کنندگان جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و تیم او را مقصر و مسئول این وضعیت می‌دانند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،همچنین ۲۱ درصد از آمریکایی‌ها جرایم رو به رشد، مواد مخدر و خشونت را نگرانی اصلی خود می‌دانند تا بحران مهاجرتی را.

«مارک پن»، رئیس مرکز نظرسنجی هریس به آکسیوس گفت که نتایج این نظرسنجی باید به عنوان هشداری برای بایدن باشد و افزود: «فکر می‌کنم که آنها پیامی برای سیاستمداران ما هستند مبنی بر اینکه اوضاع را تحت کنترل خودتان بگیرید.»

قریب به ۷.۳ میلیون مهاجر از آغاز به کار ریاست جمهوری بایدن در ۲۰۲۱ از مرز جنوبی ایالات متحده به صورت غیرقانونی وارد این کشور شدند و تعداد آنها همچنان در حال افزایش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • تاکید مقام آمریکایی بر شکست رژیم صهیونیستی در غزه
  • فریدمن: اسرائیل باید بین رفح و ریاض یکی را انتخاب کند
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه