Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با حضور قائم‌مقام شهردار تبریز و کارکنان اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل، بابک ترکمنلو به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

ترکمنلو، از فعالان حوزه روابط‌عمومی و مدیر ارتباطات شهرداری منطقه ۴ است و با پایان ماموریت سعید حاجی‌زاده در شهرداری تبریز، به عنوان سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز منصوب شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر مدیریت، زمینه‌ساز بروز دیدگاه‌های جدید در روابط‌عمومی خواهد بود

قائم مقام شهردار تبریز با بیان اینکه اطلاع رسانی خدمات و وظایف متنوع و پرتعداد شهرداری تبریز کاری سخت و تاثیرگذار در شهر است، گفت: تغییر مدیریت، زمینه‌ساز بروز دیدگاه‌های جدید در روابط‌عمومی خواهد بود.

 رسول موسایی در آئین معارفه سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز اظهار کرد: روابط عمومی مهم ترین حلقه ارتباطی هر مجموعه ای است و با توجه به اینکه شهرداری تبریز مجموعه ای با خدمات متنوع و مختلف است، واحد روابط عمومی نقش مهمی در معرفی خدمات و انعکاس فعالیت های شهرداری دارد.

او ادامه داد: با توجه به ارتباطی که شهرداری به تبع وظایف و مسئولیت های متعدد خود با شهروندان دارد، مردم به دنبال اطلاع یابی از چگونگی فعالیت های شهرداری تبریز هستند و همین امر موجب شده تا کار روابط عمومی در شهرداری سخت و در عین حال تاثیرگذار باشد.

موسایی عنوان کرد: در بخش های مختلف شهرداری تبریز مسائل و رویدادهایی اتفاق می افتد که می تواند محور پردازش و اطلاع رسانی به مردم باشد و در این راستا مجموعه اداره کل ارتباطات شهرداری تبریز باید کارکردی روشن و شفاف داشته باشد.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز ارتباطات شهرداری مدیریت خبرگزاری فارس فارس تبریز روابط عمومی شهرداری تبریز شورای شهر تبریز اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با رئیس مهمانشهر و شورای مهمانشهر بردسیر دیدار کرد. 

در این نشست اعضای شورا، مسائل و مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مربوط به مهمانشهر را تشریح کردند. 

روح‌الله خضری‌پور، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با تبریک روز شورا اظهار داشت: شورا باید در بهره‌برداری حداکثری از منابع به منظور تقویت امور و حل مسائل و مشکلات مردم اقدام کند، مهمانشهرها بالقوه دارای ظرفیت اجتماعی و اقتصادی بالایی هستند که وظیفه شورا بالفعل و عملیاتی کردن آنهاست. 

خضری‌پور گفت: در این راستا اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری هم صرفا از برنامه‌های هدفمند و اثربخش حمایت می کند.

وی تصریح کرد: شورا سریعا نسبت به افزایش منابع درآمدی برای تقویت اقدامات فرهنگی، مذهبی، عمرانی و غیره، برنامه‌های خود را ارائه کند، ضمن اینکه هزینه‌های دریافتی از ساکنین و درآمدهای ناشی از  اماکن تجاری در مهمانشهرها براساس نظر کارشناس رسمی و بر معیار  عدالت صورت پذیرد تا درآمدها واقعی شود و بجای انتفاع عده‌ای از کسبه، تمام ساکنین و عموم مردم از این منابع بهره ببرند. 

وی اظهار داشت: با توجه به ساماندهی صورت پذیرفته در سال ۱۴۰۲ و سال جاری از این پس در سطح استان و خصوصا مهمانشهرها، ارائه کلیه خدمات صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارکی که دارای اعتبار هستند انجام خواهد شد و افرادی که نسبت به تمدید و دریافت کارت و مدارک جدید اقدام نکرده‌اند، غیرمجاز محسوب و مطابق قانون با آنها برخورد می‌شود. 

در استان کرمان دو مهمانشهر در شهرستان‌های بردسیر و رفسنجان وجود دارد که حدود ۱۲ هزار نفر از مهاجرین در آنجا ساماندهی شده و زندگی می‌کنند؛ این مهمانشهرها تحت نظارت و مدیریت اداره کل امور اتباع و استانداری کرمان هستند و به صورت شورایی اداره می‌‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود