Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گله‌مندی خود از عدم اجرای فرمایشات مقام معظم انقلاب در بحث مقابله با کرونا در کشور گلایه‌مندی خود را ابراز کرد.

متن کامل نامه عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به سعید نمکی به شرح زیر است: 

باسمه‌تعالی

جناب آقای دکتر نمکی 

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 

موضوع : وضعیت بحرانی بیماری کرونا

سلام علیکم

آنچه امروز بر مردم سرزمین مان می رود ، وضعیت اسفناک و ناگوار از نگرانی ، ناراحتی و در عین حال منتظر اقدامی فوری و موثر از سوی مسئولان برای مقابله با ویروس منحوس کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط به گونه ای رقم خورد که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیستم مرداد ماه وضعیت فعلی را بسیار دردناک خواندند و انتظار این بود که پس از تذکرات صریح ایشان ، اقداماتی فوری برای تغییر این وضع صورت پذیرد. توصیه های چندگانه ایشان مبنی بر بیماریابی ، انجام رایگان و وسیع آزمایش تشخیص کرونا ، در اختیار همه قرار گرفتن واکسن و تامین دارو با بی مهری مواجه شد متاسفم اعلام کنم که مراکز وابسته به آن وزارتخانه نه تنها به دستور معظم‌له عمل نکردند که در اقدامی معکوس به بهانه بخشنامه صادره ، حاضر به انجام آزمایش تشخیص کرونا از افراد زیر ۲۰ سال نیستند و جمعیت قابل توجه حاضر در این مراکز ، به یک مرکز شیوع ویروس تبدیل شده است و باز علیرغم توصیه مؤکد ایشان مبنی بر دسترسی همگانی به واکسن ، در عمل اتفاقات دیگری افتاد و مثلا رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اول شهریور ماه ۱۶۰۰ از عدم وجود واکسن در استان اصفهان خبر داد.

تامین دارو هم واقعیتی نگفتنی است به طور مثال پس از انتقال سه دانشجوی عزیز دانشگاه مالک اشتر به بیمارستان، به علت عدم وجود سرم، همراه بیماران مجبور به تهیه سرم از بیرون بیمارستان می شود. مع الاسف آنچه انتظار بود ، مضاعف نمودن همت برای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رفع دغدغه های معظم له و تامین رضایت مردم پس از سخنان ایشان بود.

اکنون نیز ضمن تقدیر از تلاش های مجاهدانه کادر درمان ، اقدامات عملی مشهود و موثری پس از سخنان رهبر فرزانه انقلاب، مهلت یک هفته‌ای ریاست محترم جمهور و فرصت 48 ساعته ریاست محترم قوه مقننه به کمیسیون بهداشت مجلس مورد انتظار است.

کد خبر 622494 برچسب‌ها كرونا در ايران سعید نمکی مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران سعید نمکی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در این مراسم با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز  در کسوت معلمان جامعه هستند و از محورها و ماموریت‌هایی  که تبلیغات اسلامی در این حصوص تلاش می‌کند مسئله رصد و کارهاو اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا وآمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی با اشاره به نامه ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکا افزود: منشاء این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به اینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگینتر می‌کند باید جهاد تبین کنیم.
سپس در پایان مراسم با تقدیر از حجت اسلام یداللهی حجت اسلام حسین حسن نژاد را به سمت مسئول تبلیغات اسلامی جغتای معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان