Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:17:48 GMT

طی ۴۸ ساعت گذشته هرمزگان سه زمین لرزه را تجربه کرد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۷۳۲۵

طی ۴۸ ساعت گذشته هرمزگان سه زمین لرزه را تجربه کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد حسن زاده سه شنبه شب در جمع خبرنگاران در تشریح وقوع سه زمین لرزه در هرمزگان افزود: نخستین در ساعت ۰۲:۵۷:۵۰ یکم شهریور ماه زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر حوالی شهرستان حاجی‌آباد از توابع استان هرمزگان را لرزاند کانون این زمین لرزه در عمق ۱۷ کیلومتری و فاصله ۴۷ کیلومتری از حاجی آباد ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد دومین زمین لرزه هرمزگان در ساعت ۰۳:۱۹:۱۱.۲ به بزرگی ۳.۲ ریشتر بندرمقام را لرزاند. کانون این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری و فاصله ۵ کیلومتری از بندرمقام در هرمزگان ثبت شده است. همچنین این زمین لرزه در اشکنان (فارس) و جزیره هندورابی (هرمزگان) نیز احساس شد.

حسن زاده خاطر نشان کرد: همچنین زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۷ ریشتری در ساعت ۱۰ و ۵۴ دقیقه امروز شهر تخت از توابع شهرستان بندرعباس را لرزاند که این زمین لرزه در مختصات طول جغرافیایی ۵۶.۵۱ و عرض ۲۷.۶۶ در عمق ۱۶ کیلومتری زمین رخ داد.

وی اضافه کرد زمین لرزه های مذکور خسارتی در پی نداشته است.

کد خبر 5288664

منبع: مهر

کلیدواژه: مهرداد حسن زاده مدیریت بحران زلزله ویروس کرونا محرم 1400 هفته دولت آمار کرونا واکسن کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون عکس استانها ماه محرم زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، رسانه‌های ژاپنی با انتشار تصاویری اعلام کردند که ساعاتی پیش زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر غرب جزایر «اوگاساوارا» در جنوب ژاپن را لرزانده است.

گفته می‌شود تاکنون هیچ تلفاتی در این زمین‌لرزه گزارش نشده است.

کد خبر 6090180

دیگر خبرها

  • قلعه خواجه لرزید
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته