Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی گفت: وقوع شرایطی مانند سیل، کرونا و تحریم باعث شد تا نتوانیم طبق برنامه ریزی ها در همه حوزه ها با توجه به تلاش ها و پیگیری ها به مطلوب مورد نظر دست یابیم .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آبادکه امروز سه شنبه به مناسبت هفته دولت انجام گرفت، اظهارکرد: اقدامات بسیار مهمی در استان طی سالهای اخیر علیرغم وجود تمام مشکلات و کمبود ها صورت گرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو تن از دولت مردان بزرگ تاریخ انقلاب می باشند که الگوهای مناسبی برای سایر دولتمردان هستند .

خادمی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در استان همواره نقش پشتیبان و حمایت کننده از مجموعه کارکنان دولت را ایفا نموده، تصریح کرد: دولت در یک سال اخیر موقعیت ویژه ای را که با ترکیب دو مشکل کرونا و تحریم ها همراه بود، تجربه کرد که منجر به تحقق نیافتن صد در صدی برنامه های استان شد .

او درادامه  به بخشی از اقدامات دولت در استان پرداخت و گفت: علی رغم کمبود ها و بروز مشکلات، اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های عمرانی استان صورت گرفته که تکمیل پروژه های سیل، پل های کاکارضا و بابازید، دیوار ساحلی پلدختر، پروژه آزاد راه خرم آباد به بروجرد به عنوان یک پروژه راهبردی، نیروگاه ۴۰۰ مگاواتی، پالایشگاه پلدختر، گازرسانی به روستاها به گونه ای که تاکنون حدود ۲ هزار روستای استان از این نعمت بهره مند شده اند و  تکمیل پروژهای آبخیزداری بخشی از این اقدامات هستند .

استاندار لرستان بیان کرد: در حوزه اقتصادی نیز پروژهای مهمی مانند منطقه ویژه پارسیلون به نتیجه رسید و در آینده نزدیک آغاز می شود، منطقه ویژه بروجرد نیز به سرانجام رسیده و بسیاری از پروژه های دیگر اقتصادی که در استان آغاز به کار کرده اند .

خادمی یادآورشد: علی رغم اقدامات بسیار خوبی که انجام شده، اما وقوع شرایطی مانند سیل، کرونا و تحریم باعث شد تا نتوانیم طبق برنامه ریزی ها در همه حوزه ها با توجه به تلاش ها و پیگیری ها به مطلوب مورد نظر دست یابیم .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آبخیزداری پروژه گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه بودجه کشور گفت: تکمیل متروی گلبهار به مشهد در ردیف پروژه های اولویت دار دولت قرار گرفته است.


مسعود شکیبایی افزود: قرار گاه خاتم الانبیا هم پای کار هستند و تولیت آستان قدس رضوی هم به این مهم ورود کرده است.وی افزود: مترو گلبهار به مشهد پروژه مهم و شاخصی است که برای تکمیل آن علاوه بر دولت، مجموعه استانی هم باید پیگیر باشند.


وی گفت: مسیر گلبهار به مشهد پرترددی است که با تکمیل مترو گلبهار زائران و مجاوران آقای علی بن موسی الرضا علیه السلام از آن بهره مند خواهند شد.


متروی گلبهار به مشهد ۴۰ کیلومتر طول داردکه زیرسازی ۳۶ کیلومتر آن انجام شده و مابقی تونل بوده که زمان بر است.

 

در بخش زیرسازی و ابنیه این پروژه به‌ جز تونل این مسیر، تقریباً ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اکنون می‌توان ریل‌گذاری و روسازی ۳۵ کیلومتر از مسیر پروژه را شروع کرد.

دیگر خبرها

  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند