Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، در هفته‌های گذشته مجلس نمایندگان آمریکا به بخشی طرح زیرساختی دولت بایدن که گفته می‌شود به ارائه خدمات اجتماعی اختصاص دارد رای مثبت داد. اولویت اصلی دموکرات‌های مجلس رای دادن به این بخش از طرح بود که حدود یک هزار میلیارد دلار بودجه برای آن درخواست شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: قرار است مجلس نمایندگان با مجلس سنا در زمینه جزئیات بودجه که حدود ۳.۵ هزار میلیارد دلار است با یکدیگر به توافق برسند.

دموکرات‌ها در تلاشند برای نمایش قدرت و نفوذ خود در آمریکا این طرح را به تصویب مجلس نمایندگان و پس از آن سنا برسانند. جمهوری خواهان، اما معتقدند این بودجه هزینه‌ای هنگفت بر روی دست آمریکا خواهد گذاشت و در شرایط اقتصادی فعلی اجرای آن ضرورتی ندارد. پلوسی در این باره اظهار کرد: تصویب یک لایحه زیرساختی در کشور بسیار ضروری است و اکنون بیش از هر زمان دیگری به اجرای طرح‌های زیرساختی و محافظتی نیازمندیم.

پلوسی پیشتر امیدوار بود بتواند تمام جزئیات طرح زیرساختی دولت بایدن را که هزینه‌ای بالغ بر ۳.۵ هزار میلیارد دلار خواهد داشت به تصویب برساند. این طرح قرار است برخی زیرساخت‌های شهری و بین شهری را توسعه دهد و نیز گفته می‌شود در جهت ارائه خدمات اجتماعی و آموزش و مراقبت از کودکان طرح ریزی شده است. برای تصویب این طرح در سنا باید از مجموع ۱۰۰ سناتور ۶۰ نفر به آن رای مثبت دهند.

جیم مک گاورن، رییس کمیته قوانین مجلس نمایندگان در این باره گفت: گفتگو برای تصویب این طرح کار راحتی نیست و چالشی بزرگ برای تمام نمایندگان موافق و مخالف است.

کوین مک کارتی، رهبر جمهوری خواهان مجلس آمریکا، پلوسی و سایر نمایندگان دموکرات را به دلیل تلاش برای تصویب این طرح به لفاظی‌های حزبی متهم کرده است. مک کارتی معتقد است اولویت مجلس نمایندگان آمریکا در حال حاضر باید رسیدگی به امور آمریکایی‌هایی باشد که فعلاً در افغانستان حضور دارند.

این نماینده جمهوری خواه در این باره افزود: شاید دموکرات‌ها تصور کنند امروز روز بزرگی برای آنهاست که توانسته اند این طرح را به تصویب برسانند، ولی این یک روز شرم آور برای آنهاست. یک روز شرم آور برای آمریکاست. متاسفم که شما می‌توانید با این طرح به اهدافتان برسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس نمایندگان آمریکا نانسی پلوسی جو بایدن سنای آمریکا حزب دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایلنا روایت می‌کند، جمعی از نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی، صبح امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در محل استقرار تیم سیار اهدای خون در مجلس، خون اهدا کردند. اهدای خون براساس روال ثابت که به صورت دوره ای توسط سازمان انتقال خون صورت می گیرد انجام می شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900698

دیگر خبرها

  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • اعتراض دانشجویان آکسفورد به سفر پلوسی
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی