Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه استان تهران گفت: کرونا بخش بزرگی از جامعه را به تعطیلی کشانده و قشر انبوهی از هموطنان را بیکاری کرده به همین دلیل به کمک محرومین جامعه رفتیم و تا به امروز نزدیک به یک میلیون بسته مؤمنانه در استان تهران توزیع کرده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، مسلم چشمی رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی امام‌ جمعه پردیس، عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان دومین مرکز واکسیناسیون کووید 19 در پردیس با نام شهید بروجردی با حضور مسئولان شهرستانی و استانی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار احمد ذوالقدر در آیین افتتاح دومین پایگاه واکسیناسیون پردیس اظهار داشت: امروز در میهن اسلامی ویروس منحوس کرونا خطرهایی را برای جان مردم ایجاد کرده و بسیاری جانشان را از دست می‌دهند اما وظیفه سپاه انقلاب اسلامی همیشه حمایت و حفاظت از مردم بوده و این حمایت‌ها را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: همان گونه که در جبهه نبرد با جان و تمام توان خود در مقابل دشمنان ایستادیم، امروز نیز در مقابل دشمن مردم که ویروس کرونا است می‌ایستیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در ادامه گفت: مقام معظم رهبری فرمان دادند تا با تمام توان به کمک مردم بشتابیم و فرمانده سپاه پاسداران نیز اولویت نیروهای هوایی، زمینی، دریایی، مقاومت را مقابله با این ویروس اعلام کردند.

ذوالقدر تصریح کرد: سپاه سیدالشهدا (ع) توان خود را در دو بخش متمرکز کرده و در دو روز در دهمین شهرستان حضور پیدا کردیم تا برای واکسیناسیون کمک‌هایی را انجام داده باشیم.

وی تأکید کرد: توان نیروی انسانی بهداشت و درمان، سپاه پاسداران، بسیج مستضعفین بسیج شده و امروز در دهمین شهرستان استان تهران تقریباً هیچ موضوعی نبوده که رضایتمندی مردمی در آن حاصل نشده باشد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: هزار نفر از جهادگران سلامت در بخش واکسیناسیون، لجستیکی، تهیه کپسول اکسیژن، حمل‌ و نقل بیماران، آمبولانس فعالیت می‌کنند.

ذوالقدر با بیان اینکه دومین وظیفه و اولویت سپاه سیدالشهدا (ع) کمک‌های مؤمنانه است، تأکید کرد: کرونا بخش بزرگی از جامعه را به تعطیلی کشانده و قشر انبوهی از هموطنان را بیکاری کرده به همین دلیل به کمک محرومین جامعه رفتیم و تا به امروز نزدیک به یک میلیون بسته مؤمنانه در استان تهران توزیع کرده‌ایم.

وی اعلام کرد: بیش از 6 هزار رأس گوسفند در این ایام توسط خیرین قربانی شده و هر روز توزیع غذای گرم بین مبتلایان انجام می‌شود و در کنار این اقدامات تهیه و تحویل کپسول اکسیژن، حمل‌ و نقل واکسن از دیگر خدمات ارائه شده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران ادامه داد: پردیس با بیش از 250 هزار نفر جمعیت فقط یک مرکز پر ازدحام واکسیناسیون داشت و امروز با کمک شبکه بهداشت و درمان سوله‌های صالحین، سوله‌های 9 دی سپاه در استان تهران در اختیار شبکه‌های بهداشت و درمان قرار گرفته تا با تجهیز آنها مراکز واکسیناسیون دایر شود.

ذوالقدر با بیان اینکه در شهرستان پردیس نیز سوله ورزشی در پردیس تجهیز و در هفته آینده افتتاح می‌شود گفت: امروز نخستین درمانگاه خصوصی در جمهوری اسلامی به‌صورت داوطلبانه ساختمان، داروخانه را در اختیار بهداشت و درمان قرار داده و مسئولان نیز مدیریت خوب و سریع خود در دو روز این مرکز را آماده واکسیناسیون کردند.

وی ادامه داد: شاید افرادی باشند که تمایل داشته باشند درمانگاهشان را این‌گونه در اختیار وزارت بهداشت بگذارند اما اطلاعی از امکان پذیر بودن این اقدام داشتند و با این اقدام آگاهی بخش، امیدواریم تعداد این‌گونه مراکز افزایش پیدا کند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اضافه کرد: با کاهش سن واجدین شرایط تزریق واکسن کرونا تعداد این مراکز در پردیس به پنج مرکز افزایش پیدا خواهد کرد که دو سوله سپاه سه‌شنبه هفته آینده افتتاح خواهد شد.

ذوالقدر در پایان خاطرنشان کرد: از بازنشستگان سپاه، پزشکان و افراد واجدالشرایط دعوت می‌کنیم تا در این مراکز خدمت کنند تا سرعت در تزریق واکسن را شاهد باشیم.

تداوم کمک‌های مومنانه در رامشیر/نهضت جهادی‌ها در مناطق محروم ادامه دارد + تصاویر34 میلیارد تومان کمک‌های مومنانه بسیجیان در اختیار نیازمندان استان بوشهر قرار گرفت‌

مردم در مقابل کرونا با جهادگری و ایثار اتفاقات خوبی را رقم زدند

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی در این مراسم اظهار داشت: کشور ما با خون شهدا شکل گرفته و چشم جهان به عملکرد مسئولان در بحران کرونا بود که با هدایت‌های مقام معظم رهبری و مدیریت شان کشورمان به الگویی برای دنیا تبدیل شد.

وی افزود: با آغاز بحران کرونا دنیا با سرقت، بداخلاقی و تنش مواجه شد، اما همزمان در کشورمان مردم و مسئولان یکپارچه به مبارزه با این ویروس برخواستند که با طرح مواسات، قرارگاه‌های جهادی و کمک پزشکان دست به دست هم دادیم تا مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

امام‌ جمعه پردیس در ادامه گفت: در کشورهای پیشرفته مردم برای دستمال کاغذی به جان هم افتادند اما خانواده های ایرانی با چرخ خیاطی و به‌صورت جهادی در حسینیه‌ها، مساجد و غیره جمع و به یاری مردم شتافتند.

حسینی ادامه داد: هیئت، حسینیه‌ها، مساجد، بهداشت و درمان، بسیج و سپاه پای‌کار آمدند و اتفاقات خوبی را رقم زدند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری مشکلات به حداقل خود رسید.

وی اضافه کرد: با فعالیت‌های صورت گرفته به وضعیت فعلی کرونا و پیک پنجم رسیدیم و رهبری نیز در سخنرانی فرمودند؛ اولویت اول کشور کرونا است و تمام گروه‌ها و تشکل‌ها به‌صورت جهادی پای‌کار آمدند.

امام‌ جمعه پردیس تصریح کرد: نخستین اقدام مسئولان و حمایت‌های صورت گرفته سنت خوب خیرات و انفاق اتفاق افتاد و این مرکز درمانی خصوصی برای واکسیناسیون در اختیار شبکه بهداشت قرار گرفت.

حسینی افزود: برخی می‌گویند رضایت مردمی نیست و امروز هجمه دشمن با ویروس کرونا به ایران رسیده و مردم با جهادگری، شهادت‌طلبی و ایثار در کشور اتفاقات خوبی را رقم زدند.

وی با اشاره به ثبت‌نام افراد واجد الشرایط در قرارگاه شهید سلیمانی تشریح کرد: در سامانه سپاه افراد بسیاری ثبت‌نام کردند تا در قرارگاه سیار و ثابت شهید سلیمانی کار جهادی کنند و این‌گونه لبیکی محکم به ندای رهبری سر دادند.

امام‌ جمعه پردیس در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در این طرح به 200 خانوار مستمند درگیر کرونا مساعدت‌های خوبی انجام می‌شود و علی رغم تحریم‌های ظالمانه آمریکای جنایتکار توان و قدرت مردم ما بیشتر شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا سپاه سیدالشهدا بهداشت و درمان استان تهران جمعه پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران که کلیات آن در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت به تصویب رسیده و برای تعیین کریدور نهایی نیاز به مجوز‌های تکمیلی دارد، مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرد؛ این مسیر ریلی –تونلی از آن جهت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که بدانیم با راه اندازی بخش توسعه شرقی خط ۲ دسترسی شبکه مترو به پردیس مسافری شرق تهران (پایانه جدید شرق) امکانپذیر می‌شود.

در جریان اقداماتی که برای بازسازی و راه اندازی پایانه جدید شرق مدنظر قرار گرفته است، موضوع اتصال این پردیس مسافری به شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری مجدداً بررسی می‌شود. پروژه توسعه شرقی خط ۲ که اتفاقاً به پایانه جدید شرق ختم می‌شود، در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت مصوب شده است، اما مسیر و محل ایستگاه‌های آن باید مورد مطالعه مجدد قرار گرفته و مجوز‌های لازم را دریافت کند.

نکته مهم در مورد ادامه خط ۲ مترو به سمت شرق آن است که حدود ۱۴۰۰ متر از این مسیر حفاری و تونل سازی شده و با حفر ادامه تونل به میزان تقریبی ۳۶۰۰ متر دیگر، عملاً از ایستگاه فرهنگسرا به پردیس مسافری شرق دسترسی ایجاد می‌شود؛ حتی جانمایی ایستگاه پایانی این مسیر در طبقه منفی یک ساختمان اصلی پایانه جدید شرق هم صورت گرفته است.

گفتنی است در صورت تکمیل مطالعات مربوطه، اخذ مجوز‌های لازم و تامین به موقع منابع مالی، امکان اتصال ایستگاه مترو فرهنگسرا به پایانه جدید شرق تا پایان سال آینده وجود دارد. البته بررسی‌های لازم جهت ایجاد دیگر مد‌های حمل و نقل عمومی تا پردیس مسافری شرق نیز در حال انجام است و اگر امکان سنجی‌های صورت گرفته تایید شود، می‌توان به راه اندازی سایر سیستم‌های حمل و نقلی مثل قطار سبک شهری (ال آر تی) در این مسیر هم فکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • حرکت کاروان میقات
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین