Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک توکیو روزهای دوم تا چهاردهم شهریور برگزار می‌شود. تیم بسکتبال با ویلچر نخستین نماینده ایران خواهد بود که در این جشنواره ورزشی به میدان خواهد رفت. تیم ایران روز پنجشنبه چهارم شهریور نخستین دیدار خود را برابر تیم استرالیا برگزار می‌کند.

«عباس آقاکوچکی» سرمربی تیم بسکتبال ایران پیش از آغاز نخستین دیدار شاگردان خود به خبرنگار ایرنا گفت: در شرایطی باید در آوردگاه بزرگ توکیو برابر رقیبان صف‌آرایی کنیم که کرونا مؤثرترین بازیکن ما را از پرواز توکیو پیاده کرد و او شانس همراهی با تیم بسکتبال را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی عابدی نمی‌تواند در این تورنمنت در کنار تیم  باشد و بدون شک نبود وی محسوس خواهد بود. امیدوارم جوانان بتوانند جای این بازیکن را  پر کنند.

سرمربی بسکتبال با ویلچر ادامه داد: در پارالمپیک بزرگان و تیم‌های قهرمان جهان حضور دارند و موفقیت کار راحتی نیست؛ ایران تیم نخست آسیا و توانسته مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را از آن خود کند. در این دوره با تمام توان به میدان خواهیم رفت اما در کنار آن جوان‌گرایی را راهبرد اصلی خود قرار می‌دهیم. جوان‌گرایی می‌تواند در آینده ثمره زیادی برای تیم داشته باشد و گردش نخبگان ورزشی این رشته را راحت کند.

آقاکوچکی با اشاره به نخستین دیدار تیم برابر استرالیا افزود: تمرینات و اردوی آماده‌سازی را به بهترین شکل ممکن برگزار کردیم. در زمان حضور در توکیو یک دیدار دوستانه با تایم نامحدود با تیم ژاپن انجام دادیم که سوای نتیجه تجربه خوبی برای ملی پوشان به شمار می‌رود.

تیم بسکتبال با ویلچر ایران که در اولویت چهارم اعزام کمیته ملی پارالمپیک قرار دارد بیش از آنکه به موفقیت در این تورنمنت  فکر کند خود را برای بازی‌های ۲۰۲۲ هانگژو آماده خواهد کرد. این تیم توانست در مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا مدال طلا را از آن خود کند. تیم بسکتبال با ویلچر ابتدا در لیست اعزام قرار نداشت اما در ادامه با تصمیم مسئولان اجرایی کمیته ملی پارالمپیک راهی توکیو شد.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین استرالیا پارالمپیک توکیو کمیته ملی پارالمپیک پروندهٔ خبری کاروان سردار دل‌ها در مسیر توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین استرالیا پارالمپیک توکیو فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین استرالیا پارالمپیک توکیو کمیته ملی پارالمپیک بسکتبال با ویلچر تیم بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا امشب در سالن زنده‌یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

تیم شهرداری گرگان با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کرد. بازیکنان گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۴۱ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسیدند. شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود و ۲ تیم در تعداد پیروزی ها یک بر یک شدند.

ویل چری با ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار بود.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول، سوم و چهارم را به ترتیب با  ۲۳ بر ۲۲، ۲۶ بر ۲۰ و  ۲۸ بر ۱۸  پیروز شد و فقط کوارتر دوم را با نتیجه ۲۳ بر ۱۸ به الریاضی واگذار کرد.

 فینال سوم  این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان