Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس اتحادیه فروشندگان و تعمیرکنندگان لوازم خانگی استان اصفهان گفت: اکنون نمی‌توان درباره تاثیر قرنطینه ۵ روزه بر بازار اظهارنظر کرد اما تجربه‌های قبلی نشان داد‌ه معمولا بعد از تعطیلی بازار قیمت لوازم خانگی افزایش می‌یابد. - اخبار استانها -

اکبر محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در اصفهان، با اشاره به قرنطینه و تعطیلی 5 روزه بازار اظهار داشت: به طور یقین این تعطیلات و قرنطینه‌ها در کنترل همه‌گیری ویروس کرونا موثر خواهد بود و در همین راستا به ما ابلاغ شد که همه مشاغل حتی مشاغل گروه یک نیز تعطیل کنند و ما هم تعطیل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تعطیلی و قرنطینه، ازدحام و تجمع در بازار کمتر شده و به همین ترتیب شیوع ویروس کرونا نیز کم می‌شود اما به این شرط که مردم نیز ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و تا حد ممکن در خانه بمانند.

قهر مردم با بازار لوازم خانگی/ خبری از مشتری نیستهرآنچه برای تعمیر لوازم خانگی باید دانستخسارات وارده به اصناف، صنایع و لوازم خانگی در پی خاموشی‌های اخیر؛ در اصفهان با 16 درصد افزایش مصرف برق مواجه بوده‌ایم

وی درباره تاثیرات تعطیلات بر روی بازار و پیامدها و نتایج اقتصادی آن بیان کرد: فعلا نمی‌توان با قطعیت درباره پیامدهای اقتصادی آن صحبت کرد اما تجربیات قبلی نشان داد که تعطیلات بر روی قیمت‌ها و بازار موثر است و از آنجا که جنس داخلی در بازار کم است، مردم رو به اجناس خارجی قاچاق می‌آورند که قیمت آن هم صد درصد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/163/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی

شعبان سعید وزیر توسعه صنایع و تجارت تانزانیا در جریان بازدید از یکی از کارخانه‌های بزرگ تولید لوازم خانگی کشور در شهرک صنعتی محمودآباد قم گفت: برای من خیلی جالب بود که مجموعه‌ای با چنین ظرفیت توانسته محصولات متنوعی از انواع لوازم خانگی را به صورت وسیع تولید کند.

او افزود: با توجه به اینکه این مجموعه توانسته به دانش فنی تولید لوازم خانگی با کیفیت و تنوع بالا دست یابد ما بسیار علاقمندیم از تجارب و این توانمندی‌ها در کشورمان استفاده کنیم.

وزیر توسعه صنایع و تجارت تآنزانیا نیاز کشور‌های آفریقایی را به این گونه محصولات بسیار زیاد دانست و یادآور شد: باید تلاش کنیم روابط تجاری و اقتصادی را با تولید کنندگان ایرانی افزایش دهیم.

او افزود: به طور ویژه محصولات این شرکت مورد توجه ما قرار گرفته و ما از مدیران این کارخانه خواسته‌ایم که در تانزانیا حضوری فعال داشته باشند تا محصولات ایرانی بیش از پیش در بازار‌های آفریقایی وارد شود.

قائم مقام این واحد صنعتی هم گفت: به برکت نظام اسلامی و اقدامات دولت سیزدهم ظرفیت‌های خوبی پیش روی تولید کنند ایرانی قرار گرفته و این آمادگی وجود دارد که سالانه یک میلیون دستگاه انواع لوازم خانگی را به کشور‌های آفریقایی صادر کنیم.

اسحاقی یادآورشد: تانزانیا می‌تواند پل ارتباطی بین جمهوری اسلامی ایران و آفریقا باشد که در گام نخست صادرات محصول و در گام بعدی انتقال دانش فنی را انجام دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • چه کسی ترمز رشد ارز را کشید؛ دیگر خبری از افزایش قیمت نیست؟
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست