Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@10:11:08 GMT

ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان در روزهای آینده

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۹۱۲۶

ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان در روزهای آینده

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی از ثبت‌نام وام قرض الحسنه ۷ میلیون تومانی بازنشستگان سهیمه شهریورماه در روزهای آینده از طریق سایت کانون کارگران و بازنشستگان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

علی دهقان‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره ثبت‌نام بازنشستگان برای دریافت وام قرض‌الحسنه اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی ثبت‌نام از متقاضیان هر ماه از طریق سایت خانه کانون کارگران و بازنشستگان در استان‌های مختلف از جمله شهر تهران انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی که از توسط سازمان تأمین اجتماعی لحاظ شده است اوایل هر ماه سایت اشاره شده باز و بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به آن اقدام به ثبت‌نام برای دریافت وام قرض‌الحسنه کنند.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران ضمن اشاره به اینکه مبلغ در نظر گرفته شده برای وام بازنشستگان 7 میلیون تومان است گفت: این وام با سود 4 درصد و بازپرداخت دو ساله برای بازنشستگان  در نظر گرفته شده است.

دهقان‌کیا اضافه کرد: در همین ارتباط  بازنشستگان می‌توانند در روزهای آینده با مراجعه به سایت کانون کارگران و بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام سهمیه شهریور و در نهایت دریافت وام خود کنند.

وی درباره زمان پرداخت وام 7 میلیونی شهریورماه به بازنشستگان گفت: کسانی که در سایت اشاره شده ثبت‌نام و در نهایت تأیید شوند وام خود را همزمان با حقوق شهریورماه دریافت خواهند کرد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی ادامه داد: امسال قرار است 400 هزار بازنشسته از وام قرض‌الحسنه 7 میلیونی استفاده کنند که یک‌ششم از بازنشستگان کل کشور را، بازنشستگان شهر تهران تشکیل می‌دهند.

پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی طی امروز یا فردا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی اخبار بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اخبار بازنشستگان وام قرض الحسنه تأمین اجتماعی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت و پرداخت معوقه فروردین نیز در خرداد انجام می‌شود.

میرهاشم موسوی افزود: حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ماه از ۲۰ فروردین آغاز شده و پیش‌بینی این است که با برنامه‌ریزی انجام شده، افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال شود همچنین تلاش می‌کنیم معوقه فروردین را نیز در خرداد به حساب بازنشستگان واریز کنیم.

بنا به این گزارش، براساس قانون میزان افزایش سالانه مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سطح حداقل و سایر سطوح، پس از تصویب و ابلاغ هیات‌وزیران اجرا می‌شود.

منبع: ایرنا

tags # بازنشستگان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • نخستین گوزن زرد سایت «مانشت و قلارنگ»در ایلام متولد شد
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان