Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز چهارشنبه (۳ شهریور) مجلس و در جریان بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم، هاجر چنارانی در مخالفت با رأی اعتماد به «جواد اوج» وزیر پیشنهادی نفت، موضوعاتی را در مورد اولویت های برنامه های وی در این وزارتخانه مطرح کرد.

وی گفت: اوجی باید در اولین فرصت برنامه ای برای حل مشکلات مناطق محروم ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به لزوم ادغام وزارتخانه نفت و نیرو، افزود: همه دولت ها برنامه ادغام این دو وزارتخانه را دارند اما وقتی که روی کار می آیند، این موضوع مهم را فراموش می کنند و هیچ دولتی زیر بار ادغام این دو وزارتخانه نمی رود.

چنارانی خطاب به وزیر پیشنهادی نفت، اظهار داشت: برای ظلم های شرکت ملی نفت در حق مناطق نفت خیز چه برنامه ای دارید؟ با چه برنامه ای می خواهید از مناطقی که نفت و گاز استخراج می شود، محرومیت زدایی کنید؟. چه اقدامی برای استفاده حداکثری از میادین مشترک نفتی و گازی در برنامه هایتان دارید؟

وی افزود: تکلیف صنایع نفتی «آب‌بر» از جمله پالاشگاه اصفهان، شازند و تهران چه خواهد شد؟

نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به افزایش چشمگیر صادرات قیر و عدم تأمین قیر رایگان برای آسفالت راه‌های روستایی، خاطرنشان کرد: بیشترین تذکرات نمایندگان مربوط به راه های روستایی است. به دنبال وزیری هستیم که قیر مورد نیاز مجلس برای راه های روستایی را تأمین کند. ۱۵ هزار میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۰ به تأمین قیر رایگان اختصاص یافته است. وزیر پیشنهادی نفت اعلام کند از چه راهی می خواهد این قیر رایگان را تأمین کند.

چنارانی خطاب به اوجی، گفت: کسانی که با شما وارد وزارت نفت می شوند، از جنس خودتان خواهند بود؟

وی افزود: در راستای قراردادهای نفتی و گازی چه برنامه ای دارد؟ ما منتظر ارائه دیپلماسی مهندسی شده در بخش نفت و گاز از سوی وزیر پیشنهادی هستیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس همچنین از اوجی خواست برنامه اش برای توسعه پایدار نفت و تولید صیانتی را ارائه کند.

چنارانی گفت: در برنامه های وزیر پیشنهادی در مورد مدیریت مصرف گاز برای تجارت آن اهدافی تعیین شده است. در دوره های قبلی نیز سواپ گاز وجود داشته است. وزیر پیشنهادی برای سواپ نفت چه برنامه ای دارد؟

کد خبر 5288785

منبع: مهر

کلیدواژه: هاجر چنارانی وزارت نفت صحن مجلس رای اعتماد به دولت سیزدهم رای اعتماد به دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی صحن مجلس کابینه سیزدهم دولت سیزدهم محمد باقر قالیباف رای اعتماد سیدابراهیم رئیسی وزرای پیشنهادی حسین امیرعبداللهیان حسین باغگلی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزیر پیشنهادی چه برنامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال