Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این گردهمایی فرهنگی و ورزشی از میدان معلم تا فرمانداری یزد با حضور ۳۰۰ نفر از دوچرخه سواران به نحو باشکوهی برگزار شد.

در این همایش که به میزبانی فرمانداری برگزار شد، سید محمد رستگاری  فرماندار یزد گفت: برگزاری رخدادهای ورزشی نقش مهمی در پاسداشت امور فرهنگی جامعه دارد.

وی گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص رجایی و باهنر را از جمله  رسالت های ملی، دینی و انقلابی برشمرد و بر تداوم آن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: وظیفه مسئولان و جامعه ورزشی شهرستان ایجاب می کند، برای تکریم یاد و خاطره شهیدان و تبیین دستاوردهای دولت به مردم فعالیت بیشتری بکنند.

همچنین در پایان این گردهمایی به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد.

مشابه این همایش در برخی از مناطق مختلف استان  با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به مناسبت بزرگداشت هفته دولت در استان یزد برنامه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی ، هنری، ورزشی و از این قبیل امور برگزار می‌شود.
انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور ماه سال ۱۳۶۰  از سوی منافقان کوردل و شهادت  ۲ یار دیرین امام (ره) و انقلاب و ۲ اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رییس جمهوری و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، در تقویم ایران هفته ای به نام هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) نامگذاری شد.

برچسب‌ها محمدجواد باهنر فدراسیون دوچرخه سواری یزد وزارت ورزش و جوانان دولت محمدعلی رجایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدجواد باهنر فدراسیون دوچرخه سواری یزد محمدجواد باهنر فدراسیون دوچرخه سواری یزد وزارت ورزش و جوانان دولت محمدعلی رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 

حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی دو ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان، در رقابت‌های آسیایی به مصاف حریفان می‌روند.

مقاومت قزوین امروز در لیگ دو فوتسال به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دو فوتسال کشور، تیم مقاومت قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم مهداب هلیل جیرفت می‌رود.

این بازی امروز ساعت ۱۸ در شهر جیرفت برگزار می‌شود.

دو ورزشکار استان در رقابت‌های پاراشنا به مصاف حریفان می‌روند

ابوالفضل نصری جیرنده و اکبر کریمی دو ورزشکار استان در رقابت‌های پارا شنا قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به آب می‌زنند.

این رقابت‌ها از امروز تا ۱۴ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

مهرگان میزبان رقابت‌های آفرود آزاد 

این رقابت‌ها در کلاس‌های تا ۲۵۰۰ سی سی، ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ سی سی، ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ سی سی، استاندارد، آزاد و چهار چرخ با حضور رانندگان ایلام، کرمانشاه، زنجان، خراسان رضوی، البرز و قزوین در ابتدای شهر مهرگان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند