Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بزرگترین بیمارستان سیار کشور ویژه بیماران کرونایی آماده شده توسط نیروی زمینی با 128 تخت و امروز بطور رسمی در کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

 بیمارستان سیار سپاه با امکانات و تجهیزات مدرن، طراحی و آماده شده و  دارای دستگاه‌های اکسیژن ساز و بخش‌های مختلف برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرتیپ احمد اخوان، فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: در پی فرمان جدید فرمانده معظم کل قوا مبنی بر به ‌کارگیری تمام امکانات نیروهای مسلح برای کمک به بخش‌های بهداشت و درمان کشور، قرارگاه عملیاتی بهداشت و درمان نیروی زمینی سپاه به ریاست سردار پاکپور، تشکیل شد.

وی ادامه داد: بیمارستان‌های سیار و استقراری این نیرو در سراسر کشور عمده توان خود را برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ به کار گرفته‌اند و تقریبا در سراسر کشور شاهد افتتاح بیمارستان‌های سیار بوده‌ایم.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: یقینا حضور و نقش‌آفرینی فرماندهان و مسؤولین بهداشت و درمان سپاه در کمک به حوزه مدیریت بیماری‌ کرونا در ستاد ملی مربوط به این امر اقدامی شایسته و مایه افتخار بیشتر سپاه در پاسخ به نیازهای کشور به ویژه در این صحنه خطیر است.

راه‌اندازی بیمارستان سیار سپاه نگرانی ما را برای روزهای آینده کم کرد

محمودرضا مرادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در ادامه این آئین، از همکاری‌های بهداری نیروی زمینی در بحران‌های مختلف تشکر کرد و اظهار داشت: حضور این عزیزان باعث شد احساس تنهایی نکنیم و مأمنی برای پشتیبانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در موج پنجم کرونا از لحاظ تعداد و سرعت و قدرت سرایت، بیماری رکوردهای قبلی را شکسته است و افزایش بیماران در استان نگران‌کننده است‌.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در چهار موج قبلی با همکاری همگان خوشبختانه بیماری پشت درهای بیمارستان نماند و به خوبی مدیریت شد.

وی ادامه داد: تخت‌های بیمارستانی و وجود فضا جهت بستری کردن بیمار بسیار مهم است و این بیمارستان نقش مهمی در تامین تخت‌های حال حاضر دارد.

مرادی ادامه داد: هر تخت فقط از نظر فیزیکی قابل ارزیابی نیست. بلکه نیروی انسانی آن بسیار مهم است و عوامل متعددی دست به دست‌ هم می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان سیار سپاه یک بیمارستان کامل و مهم است و از لحاظ فیزیکی، ارتفاع مناسب، تخت کافی و مجهز، اتاق‌های عمل، امکانات تأسیساتی و تشخیصی بسیار خوب، نگرانی های ما را برای روزهای آینده کم می کند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان سپاه پاسداران کرمانشاه بیماران فارس 128 تختی بیمارستان سیار نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در استان کرمانشاه 282 حافظ قرآن کريم در اين آزمون در رشته هاي حفظ کل ده جزء وبيست جزءدر سه حوزه شهرستان کرمانشاه هرسين و جوانرود شرکت کردند. به قبول شده گان در اين آزمون در رشته 10 جزءمدرک معادل ديپلم در رشته20 جزءمعادل فوق ديپلم و در رشته حفظ کل در سه سطح معادل کارشناسي تا دکتري اهداء مي گردد

دیگر خبرها

  • فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد
  • واکنش دولت غزه به حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه