Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین افتتاح این بیمارستان گفت: با توجه به اوج‌گیری مجدد کرونا در استان کرمانشاه، این بیمارستان با درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان در محل مرکز بهداری غرب افتتاح و از امروز آماده خدمت‌رسانی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «احمد اخوان» افزود: بزرگترین بیمارستان سیار کشور ویژه بیماران کرونایی توسط نیروی زمینی سپاه کرمانشاه افتتاح شده و آماده خدمات‌دهی به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این بیمارستان سیار دارای ۱۲۸ تخت برای بیماران بستری موقت است که برای دریافت رمدسیویر به این بیمارستان ارجاع داده می‌شود.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: این بیمارستان با امکانات و تجهیزات مدرن، طراحی و آماده شده و با وجود دستگاه‌های اکسیژن ساز و بخش‌های مختلف وارد خدمت به بیماران کرونایی شده و به طور رسمی از امروز بیماران بستری موقت را برای تزریق رمدسیویر پذیرش می‌کند.

سردار اخوان افزود: این بیمارستان در ۲ بخش بیمارستان تخصصی سیار برای بستری بیماران کرونایی و درمانگاه تخصصی برای تعجیلی و سرپایی آماده سازی شده است.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۳۵۰ بیمار کرونایی هم اکنون در ۱۹ مرکز بیمارستانی دولتی و بخش خصوصی استان کرمانشاه بستری هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا هفته دولت کووید-19 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح طرح پروندهٔ خبری کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هفته دولت کووید 19 ویروس کرونا هفته دولت کووید 19 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد

با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در شهر ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، نخستین مرکز تخصصی شیمی درمانی فرهنگیان کشور، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش و مدیران استانی این مجموعه در ارومیه افتتاح شد.

این مرکز به عنوان بخش فوق تخصصی واحد شیمی‌درمانی درمانگاه امام سجاد (ع) فرهنگیان ارومیه فعالیت خواهد کرد.

بخش شیمی‌درمانی این مجموعه به همت خیران سلامت آذربایجان‌غربی آقایان دلیری و نمدیان و خانم پروین با همکاری و همیاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مجمع خیرین مدرسه‌ساز ایجاد شد و آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و عموم شهروندان است.

کد خبر 751416

دیگر خبرها

  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت