Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در گفتگو با خبرنگار مهر از تشکیل جلسه غیرعلنی مجلس با موضوع بررسی اموال جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت تشکیل شد.

ابوترابی گفت: الیاس نادران نماینده تهران در حال ارائه گزارشی در مورد اوجی وزیر پیشنهادی نفت در جلسه غیرعلنی است.

به گزارش مهر، در جلسه نوبت صبح امروز(چهارشنبه) بررسی صلاحیت جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت در دستور کار علنی مجلس قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقدعلی نماینده خمینی شهر دقایقی از وقت خود برای مخالفت با وزیر پیشنهادی نفت را در اختیار الیاس نادران قرار داد، نادران موضوعاتی را در مورد عدم شفافیت اموال اوجی مطرح کرد اما به دلیل کمبود وقت نتوانست موضوعات خود را در مخالفت با رای اعتماد به وزیر پیشنهادی نفت مطرح کند.

ابراهیم رضایی نماینده دشتستان خواستار برگزاری جلسه غیرعلنی برای بیان کامل نظرات و گزارشات نادران در مورد اوجی شد.

کد خبر 5288952

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم رضایی الیاس نادران نجف آباد جواد اوجی وزارت نفت ایران رای اعتماد به دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی صحن مجلس کابینه سیزدهم دولت سیزدهم محمد باقر قالیباف رای اعتماد سیدابراهیم رئیسی وزرای پیشنهادی حسین امیرعبداللهیان حسین باغگلی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزیر پیشنهادی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان

 به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.
 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش­ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها­ درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس