Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یک مسئول سازمان برنامه جهانی غذا درباره وقوع فاجعه انسانی با رسیدن فصل زمستان در افغانستان هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، یک مسئول سازمان برنامه جهانی غذا درباره وقوع فاجعه انسانی با رسیدن فصل زمستان در افغانستان هشدار داد.
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، معاون مدیر بخش آسیا و اقیانوس آرام در سازمان برنامه جهانی غذا گفت «برنامه جهانی غذا درباره فاجعه انسانی فراروی ملت افغانستان در این زمستان هشدار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در صورتی روی می‌دهد که جامعه بین المللی زندگی این ملت را در اولویت قرار ندهد. معمولا در این فصل سال، برنامه جهانی غذا از پیش، به انتقال مواد غذایی به انبار‌ها و ارتباط با مراکز محلی سرتاسر این کشور می‌پردازد و پیش از فصل بارش شدید برف، مواد غذایی بین نیازمندان توزیع خواهد شد. امسال با توجه به تأمین مالی محدود و افزایش نیازها، درباره تمام شدن کمک‌های اولیه در اکتبر هشدار می‌دهیم. فقط چند هفته برای تأمین پول لازم برای اعطای مواد غذایی پیش از بسته شدن گذرگاه‌های کوهستانی زمان داریم.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افغانستان برنامه جهانی غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • (ویدئو) فوتسال افغانستان یک قدم تا جهانی شدن
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح