Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@03:10:45 GMT

آغاز «اکران حقیقت» با نمایش دو مستند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۰۹۸۴

آغاز «اکران حقیقت» با نمایش دو مستند

مستندهای «ف- الف» و «در جستجوی خانه خورشید» از چهارشنبه 10 شهریورماه در سامانه هاشور نمایش داده می‌شوند.

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در قالب طرح «اکران حقیقت» از چهارشنبه 10 شهریورماه مستندهای «ف- الف» ساخته فرشاد اکتسابی و «در جستجوی خانه خورشید» به کارگردانی مهدی باقری در سامانه هاشور و مراکز فرهنگی نمایش داده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مرحله بعد و با پایان اکران این دو مستند که از محصولات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هستند، مستندهای «بانو قدس ایران» (مصطفی رزاق کریمی)، «زیر این چتر باران می‌بارد» (کتایون جهانگیری) و «بر سر خاک» (محسن خانجهانی) نمایش داده خواهند شد.
«ف- الف» درباره فساد اداری است و جایزه دوم بخش کارآفرینی چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» را به دست آورده، «در جستجوی خانه خورشید» که جایزه ویژه شهرداری تهران از یازدهمین جشنواره «سینماحقیقت»، جایزه ویژه بهترین فیلم و بهترین گفتار متن چهارمین جشنواره مستند «یادگار» را دریافت کرده، درباره تاریخ و هویت شهر تهران است.
مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در قالب «اکران حقیقت» نمایش مستندهای تولید شده در این مرکز را در سامانه هاشورو مراکز فرهنگی و دانشگاهی آغاز کرده است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کشور دارند گفت: آنان آینده سازان این کشور هستند و باید با آموزش درست و هنرمندانه آنان را برای کشور آماده کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به توانایی های کشور اعتماد داشته باشند، افزود: اگر قرار است اتفاقی در کشور روی دهد تنها از طرق آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • معرفی بهترین مستندهای جهان