Web Analytics Made Easy - Statcounter

وجود رقابت شدید و تنگاتنگ در این عرصه پیدا کردن مشتری را سخت‌ می‌کند. با بازاریابی اصولی و تبلیغات گسترده اینترنتی می‌توان به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد و کسب و کار خود را از شکست‌های احتمالی نجات داد. در این مقاله قصد داریم درباره روش‌های تبلیغات و بازاریابی اینترنتی در مشاغل ساختمانی صحبت کنیم.

 چرا مشاغل ساختمانی به تبلیغات و بازاریابی اینترنتی نیاز دارند؟ 

مشاغل ساختمانی با کمک تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می‌توانند مخاطبان هدف را به مشتری‌های ثابت خود تبدیل کنند و در صنعت ساختمان پیشرو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از امکانات اینترنت و توسعه‌ی روش‌ها و استراتژی‌های تبلیغ و بازاریابی در کسب‌ و کارهای مربوط به صنعت ساخت و ساز مزایای زیادی دارد. فرقی نمی‌کند که چه شغلی در صنعت ساختمان دارید، پیمانکاران، تولیدکنندگان مصالح ساختمانی، معماران، طراحان و سایر مشاغل ساختمانی در صورت عدم استفاده از بازاریابی اینترنتی با شکست مواجه خواهند شد. راه‌اندازی یک سایت یا راه اندازی صفحات مختلف در شبکه‌های اجتماعی به تنهایی بازاریابی اینترنتی به شمار نمی‌رود. بسیاری از کسب‌وکارها و مشاغل موجود در حوزه صنعت ساختمان مدت‌هاست در اینترنت حاضر هستند، ولی در زمینه جذب مشتری و معرفی خود به دیگران به نتیجه دلخواه نمی‌رسند. برای بازاریابی مؤثر و موفق باید فعالیت شما به شکل درست، اصولی و کاملاً هدفمند باشد.

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی چه مزایایی برای مشاغل ساختمانی دارد؟

در تبلیغات، محدودیت جغرافیایی وجود ندارد و به راحتی می‌توان تبلیغات خود را با هزینه‌های بسیار کم به همه مردم در تمام مناطق جهان ارائه داد. عضویت در شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر، اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و ... هزینه‌ای ندارد و تبلیغات در آن‌ها یکی از روش‌های بسیار کاربردی و پرطرفدار برای تبلیغات و بازاریابی محسوب می‌شود. با تولید محتوای خوب در سایت و شبکه‌های اجتماعی اعتبار کسب و کار افزایش می‌یابد و مردم به خوبی با شغل و سوابق کاری شما آشنا می‌شوند. در بازاریابی آنلاین راحت‌تر می‌توان به تمام مخاطبان دسترسی پیدا کرد. یکی دیگر از مزایای استفاده از اینترنت برای بازاریابی این است که بدون ایجاد تیم و به صورت یک نفره هم می‌توان به تبلیغات پرداخت و با سایت‌های دیگر تعامل برقرار کرد. برای مشاغل ساختمانی که تمایل دارند با زمان پیش بروند، استفاده از بازاریابی اینترنتی یک روش بسیار خوب و مؤثر به شمار می‌رود.

مهمترین ابزار تبلیغات و بازاریابی اینترنتی در صنعت ساختمان

 طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی 

اولین اقدام برای اینترنتی کردن بازاریابی مشاغل ساختمانی راه‌اندازی یک وب سایت جذاب، خلاقانه و باکیفیت است. هر چقدر سایت شما کاربرپسندتر و باکیفیت‌ترباشد، بازدیدکنندگانی بیشتری را به حضور در سایت و مطالعه محتوای جلب می‌کند. در صورت جذاب نبودن سایت اکثر کاربران بعد از ده الی بیست ثانیه صفحه را ترک خواهند کرد. کاربرانی که زمان بیشتری در سایت بگذرانند به احتمال زیاد به مشتری تبدیل می‌شوند. برای افزایش تعداد کاربران می‌توان با سایت‌های دیگر تعامل برقرار کرد. یکی از نکات مهمی که در طراحی سایت برای مشاغل ساختمانی باید مورد توجه قرار گیرد، بهینه‌سازی و سئوی سایت است. سئو فواید بسیار زیادی برای  بازاریابی اینترنتی دارد و باعث می‌شود که رتبه‌بندی بالاتری در موتورهای جستجو مانند گوگل به دست آورید. با افزایش رتبه‌بندی در گوگل، تعداد بازدیدکنندگان و آگاهی از برند شما نیز افزایش خواهد یافت. در بهینه‌سازی سایت بهتر است که از کلمات کلیدی مناسب برای تولید محتوا در زمینه مشاغل ساختمانی و صنعت ساخت و ساز استفاده کنید. پس از پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب، یک محتوای سفارشی با کیفیت بنویسید و آن را در سیستم‌ عامل‌های مختلف مانند سایت، وبلاگ، اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی دیگر انتشار دهید. برای بهینه‌سازی سایت می‌توانید از یک مشاور سئو کمک گرفت.

استفاده از ایمیل مارکتینگ

یکی دیگر از انواع تبلیغات و بازاریابی اینترنتی استفاده از ایمیل است. برای عضویت کاربران در سایت شما از آن‌ها ایمیل درخواست کنید. با ارسال ایمیل‌های شخصی متناسب با نیازهای مشتریان در حوزه ساخت و ساز می‌توانید آن‌ها را به استفاده از خدمات خود ترغیب کنید. از ارسال ایمیل‌های زیاد و  پشت سر هم خودداری کنید زیرا ممکن است توسط مشتری مسدود شوید.

استفاده از محتوای ویدئویی

از روش‌های دیگری که باعث عملکرد موفقیت‌آمیز در تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می‌شود، ساخت محتوای ویدئویی و به اشتراک گذاشتن آن در وب سایت است. تحقیقات نشان می‌دهد که دیدن یک ویدئوی جذاب و تاثیرگذار در افزایش تعداد مشتریان نقش بسزایی دارد. راه‌اندازی وبینارها و پخش زنده ویدئویی در رسانه‌هایی مثل فیسبوک و اینستاگرام این امکان را فراهم می‌کند که به صورت مستقیم درباره کسب و کار خود با مخاطب هدف خود صحبت کنید. از چگونگی و نحوه کار خود در پروژه‌های ساختمانی فیلم‌های تایم‌لپس تهیه کنید تا مشتری به خوبی با خدمات شما آشنا شود.

استفاده از رسانه‌های اجتماعی

برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی در رسانه‌های اجتماعی به هزینه زیادی احتیاج نیست. فقط باید پست‌هایی که تهیه می‌کنید با انجام تحقیقات لازم در حوزه صنعت ساخت و ساز باشد تا بتواند مخاطبان هدف را به دنبال کردن جذب کند. در صفحات اجتماعی مربوط به مشاغل ساختمانی به مشتری‌ها ترفندها و نکاتی را آموزش دهید تا خودشان به تنهایی کارهای کوچک را انجام دهند. با این روش حتما برای انجام کارهای بزرگ شما را انتخاب خواهند کرد. با ایجاد رابطه خوب و دوطرفه با مشاغل مرتبط غیر رقابتی می‌توان تعداد مشتری‌ها را افزایش داد.

درج آگهی ساختمانی و سفارش رپورتاژ آگهی در سایت بسپار

برای درج آگهی و سفارش رپورتاژ آگهی در زمینه مشاغل ساختمانی و صنعت ساخت و ساز می‌توانید به سایت بسپار با آدرس اینترنتی https://www.bespar.net  مراجعه کنید. با درج آگهی و تبلیغات ساختمانی در سایت بسپار؛ می‌توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. پس از ورود به سایت بسپار ابتدا با دقت راهنمای درج آگهی را مطالعه کنید و با شرایط و قوانین آن آشنا شوید. سپس با انتخاب یک عنوان خوب و مناسب برای آگهی به مخاطب نشان دهید که در کدام یک از مشاغل ساختمانی فعال هستید. پس از انتخاب عنوان در دو الی سه پاراگراف خدمات خود را به مشتری‌ها معرفی کنید. در توضیحات هرگز نباید از جملات اقرارآمیز و غیر واقعی استفاده شود. انتخاب کلمات کلیدی مناسب،‌ صداقت با مشتری و درج شماره تماس تلفن دفتر، شماره همراه، آدرس محل کار، لینک سایت و آدرس صفحات اجتماعی در آگهی ساختمانی و سفارش رپورتاژ آگهی، تاثیر بسیار خوبی در تبلیغات و بازاریابی اینترنتی دارد.

منبع : سایت بسپار

کد خبر 622571

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تبلیغات و بازاریابی اینترنتی شبکه های اجتماعی صنعت ساخت و ساز مشاغل ساختمانی صنعت ساختمان راه اندازی سایت بسپار مشتری ها روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟

ایسنا/خراسان رضوی مشاغلی وجود دارد که افراد با انجام آن، ۴۰ درصد کمتر در معرض آسیب شناختی بعد از ۷۰ سالگی قرار دارند.

تحقیق جدید خطرات زوال شناختی روی ۷۰۰۰ نفر در ۳۰۵ شغل مورد بررسی قرار گرفت.

وقت آن است که در کلاس هنر یا آشپزی ثبت‌نام، کتاب بازی‌های فکری و پازل را باز یا یک بار دیگر سعی کنید به ایتالیایی یا آلمانی تسلط پیدا کنید.

شواهد علمی جدیدی به‌دست آمده است که به‌نظر می‌رسد آنچه را که بسیاری گمان می‌کردند، تأیید می‌کند؛ اینکه در مغز شما، مانند بسیاری از چیزها، ممکن است «ااگر از آموخته‌هایتان استفاده نکنید به فراموشی سپرده شوند.»

نتایج تحقیق جدید نروژی نشان داد افرادی مجبور بودند از مغز خود در زمینه شغلی زیاد استفاده کنند، ۴۰ درصد کمتر در معرض آسیب شناختی در سنین بالای ۷۰ سال بودند، نسبت به افرادی که شغلشان بیشتر به کارهای روزمره متکی بود.

ترینه هولت ادوین از بیمارستان دانشگاه اسلو، محقق اصلی این تحقیق، در بیانیه‌ای گفت: ما الزامات مشاغل مختلف را بررسی کردیم و دریافتیم که تحریک شناختی در محل کار در مراحل مختلف زندگی در دهه‌های ۳۰، ۴۰، ۵۰ و ۶۰ سالگی شما، با کاهش خطر ابتلا به اختلالات شناختی خفیف بعد از ۷۰ سالگی مرتبط است.

وی افزود: یافته‌های ما ارزش داشتن شغلی را نشان می‌دهد که به تفکر پیچیده‌تر به‌عنوان راهی برای حفظ بالقوه حافظه و تفکر در دوران پیری نیاز دارد.

این تحقیق بر اساس مطالعه ۷۰۰۰ نفر در ۳۰۵ شغل انجام شد و محققان مشاغل را در چهار گروه دسته‌بندی کردند، از مشاغلی که به بیشترین تفکر و خلاقیت نیاز داشتند تا مشاغلی که کمترین نیاز را داشتند. برای مثال معلمان در دسته اول بودند. مشاغل پستچی و نگهبان در گروه چهارم قرار گرفتند.

حتی پس از محاسبه متغیرهایی مانند سن، جنسیت، تحصیلات و درآمد، محققان دریافتند افرادی که در گروه چهارم قرار داشتند ۶۶ درصد بیشتر در معرض خطر ابتلا به اختلالات شناختی یا زوال عقل بالای ۷۰ سال بودند.

یا برعکس، افرادی که در گروه اول بودند، گروهی که باید همیشه در آن تفکر کرد، ۴۰ درصد کمتر از گروه اول دچار اختلال شناختی شدند.

خوب، بنابراین نمی‌توانیم نتیجه بگیریم که انجام جدول کلمات متقاطع یا یادگیری یک ساز موسیقی خطر را تا ۴۰ درصد کاهش می‌دهد. این حداکثر مزیتی است که در طول دهه‌ها به‌دست آمده است و در کسانی که مشاغل هیجانی داشتند در مقایسه با کسانی که مشاغل خسته‌کننده و معمولی داشتند، مشاهده شده است.

تمرین دادن مغز

اما این تحقیق به داده‌هایی افزود که نشان می‌دهد تمرین دادن مغز، به‌عبارت دیگر، فکر کردن زیاد و انجام کارهایی که شما را از نظر ذهنی به چالش می‌کشد، به‌راستی برای آن مفید است.

این یافته، شاید به‌طرز شگفت‌آوری، موضوعی بحث‌برانگیز میان محققان پزشکی باشد. بسیاری از محققان برجسته در این زمینه در هر دو طرف بحث موضع گرفته‌اند و یافتن مطالعاتی که شما را به این فکر می‌اندازد که آیا کل ماجرا دروغ است یا خیر، کار سختی نیست.

یکی از چالش‌های عمده تحقیقات در این زمینه بیشتر به امکان تحقق آن بستگی دارد.

به این دلیل که هیچ راهی برای تکرار شرایط آزمایشگاهی در دنیای واقعی وجود ندارد. ما نمی‌توانیم یک میلیون جفت از دوقلوهای همسان را جدا کنیم، آنها را در ۲ موسسه پزشکی مختلف برای تمام عمرشان حبس کنیم سپس، برای مثال، فقط یک گروه را برای دهه‌ها تحت تربیت مغز و تحریک شناختی قرار دهیم و دریابیم چه اتفاقی می‌افتد.

بیشتر تحقیقات مجبور بوده‌اند بر خوداظهاری یا مداخله نظارت شده کوتاه‌مدت تکیه کنند.

این چیزی است که این تحقیق جدید در نروژ را به‌ویژه جالب می‌کند. این تحقیق، مشاغلی را مورد بررسی قرار داد که تعداد زیادی از مردم در طول چندین دهه انجام داده بودند. بنابراین محققان توانستند اثرات تحریک شناختی پایدار و تمرین را در درازمدت بررسی کنند.

این یک آزمایشگاه و کامل نیست، اما شروع بسیار خوبی است.

در همین حال شایان‌ذکر است کسانی در جامعه علمی که نسبت به مزایای تحریک ذهنی بر سلامت مغز مشکوک هستند، اغلب سعی می‌کنند به سؤالی متفاوت از بقیه پاسخ دهند.

به‌طور معمول، محققان پزشکی برای اثبات چیزی انتظارها رو بالا می‌برند سپس در دستیابی به آن شکست می‌خورند. آنان اغلب به‌سرعت به این نکته اشاره می‌کنند که A منجر به B می‌شود در حالی‌که به‌راستی ثابت نکرده‌اند، فقط اینکه، ارتباط آماری قوی بین A و B وجود دارد.

خوب قابل قبول است اما در دنیای واقعی ما با سوالات متفاوتی سروکار داریم. چه احتمالی وجود دارد که این یافته کمک‌کننده باشد و هزینه‌ها و خطرات آن چیست؟

بسیاری از مردم مدت‌ها قبل از اینکه محققان پزشکی به‌طور قطعی ثابت کنند که سیگار باعث سرطان ریه می‌شود، سیگار را ترک کردند. اگر منتظر اثبات این موضوع بودند، بسیاری از آنان همان ابتدا به‌دلیل سرطان ریه می‌مردند.

این امر تحت هیچ شرایطی عملی نیست. زوال عقل، بیماری وحشتناک است، بیماری آلزایمر شایع‌ترین نوع زوال عقل است. هر چیزی که به‌طور قابل قبولی ممکن است خطر را کاهش دهد ارزش امتحان کردن را دارد. به‌خصوص اگر به اندازه انجام جدول کلمات متقاطع جذاب باشد، یادگیری آلات موسیقی و یادگیری یک زبان جدید آسان‌تر از ترک سیگار است.

منابع

https://www.marketwatch.com

https://www.morningstar.com

https://finance.yahoo.com

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران