Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:21:58 GMT

توزیع ۶۰ هزار ماسک بین هیئت های مذهبی خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۱۲۴۸

توزیع ۶۰ هزار ماسک بین هیئت های مذهبی خراسان جنوبی

حجت‌الاسلام محمد علی سلم‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دهه اول ماه محرم اقدامات متعددی در راستای تعظیم شعائر مذهبی انجام شده که از آن جمله می‌توانیم به توزیع ۵۰ هزار پرچم توسط تشکل‌های مذهبی خراسان‌جنوبی اشاره کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه هزار پرچم با محتوای شعار «ما نسل به نسل در پناهت هستیم» نیز در ماه محرم صورت گرفت، گفت: ۴۰ هزار پوستر و هشت هزار برچسب و ۲۰ هزار سربند نیز با محتوای این شعار توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلم‌آبادی با اشاره به نصب پرچم ۸۰۰ متری در بلندترین ساختمان مرکز شهر بیرجند با شعار «ما نسل به نسل در پناهت هستیم»، افزود: همچنین ۵۰ پارچه نوشته و ۱۵ بیلبورد شهری با محوریت این شعار نیز در دهه اول ماه محرم توزیع کردیم.

وی گفت: هماهنگی با تشکل‌های دینی و مذهبی و ادارات جهت سیاهپوش کردن محیط در دهه اول محرم سال جاری داشته‌ایم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در راستای حفظ سلامت مردم توزیع ۶۰ هزار ماسک در هیئت‌های مذهبی خراسان‌جنوبی داشته‌ایم، افزود: توزیع ۱۴ تن گوشت، ۳۰ تن برنج، ۱.۶ تن روغن و ۵ تن شکر بین هیئت‌های مذهبی در دهه اول محرم توزیع شده است.

سلم‌آبادی با اشاره به اینکه در دهه اول ماه محرم ۸۰ ایستگاه سلامت راه‌اندازی شد، گفت: دیدار با ۲ خانواده شهید اهل سنت نیز در دهه اول ماه محرم در خراسان‌جنوبی صورت گرفت.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: ارزیابی هیئت‌های مذهبی توسط ۶۸ تیم، بازرسی از ۴۶۳ هیئت و ثبت ۳۱ شکایت در دهه اول محرم در خراسان جنوبی را داشته ایم.

کد خبر 5288828

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا هفته دولت محرم 1400 واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون محدودیت های کرونایی اردبیل دهه اول ماه محرم هیئت های مذهبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • جزئیات سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان + برنامه‌ها
  • رییس عدلیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد