Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:46:03 GMT

رزمایش سراسری عاشقان ثارالله برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۱۴۶۷

رزمایش سراسری عاشقان ثارالله برگزار شد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا حسن پور  رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور از برگزاری رزمایش سراسری "عاشقان ثارالله" به منظور مقابله با بیماری کرونا در قالب کمک‌های مومنانه امروز با حضور سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن پور با بیان این مطلب افزود: با توجه به ایام محرم الحرام و در ادامه اقدامات بسیج اصناف در مقابله با کرونا «رزمایش سراسری عاشقان ثارالله» به مناسبت روز بسیج اصناف و شهادت شهیدعراقی درسراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: با توجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب که مقابله باکرونا را مساله اول کشور دانستند، سازمان بسیج کشور با همت خیرین، بازاریان وآحاد اصناف این رزمایش را ترتیب داده و به مردم شریف ایران اعلام می‌نماید تا ریشه کنی این ویروس منحوس درکنار مردم بویژه اقشار آسیب پذیر خواهد بود.

حسن پور اظهار کرد: دراین رزمایش تعداد ۳۲۴ عدد دستگاه اکسیژن سازخانگی وکپسول اکسیژن درقالب"نذر نفس"به صورت امانی و چرخشی دراختیار بیماران کرونایی قرار گرفت. همچنین تعداد ۱۵۰ هزار بسته معیشتی، ۱۱۰ هزاربسته لوازم التحریر"درقالب طرح یک کاسب-یک دانش آموز"، هزار قلم جهیزیه و یک میلیون عدد ماسک درقالب طرح «همیاران سلامت» توزیع گردید.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور تاکید کرد: تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف از جمله تولید اکسیژن ساز‌های صنعتی و خانگی، تولید پارچه ملت بلون (پارچه اصلی ماسک)، تولید ماسک، دستگاه اندازه گیری اکسیژن خون (پالس اکسی متر)، پارچه چادر مشکی حضوردارند و محصولات خود را در نمایشگاهی که به همین منظور برپاست در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادند.

حسن پور افزود: با توجه با نام گذاری سال ۹۹ به جهش تولید و امسال به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، سازمان بسیج اصناف کشور توانست از این تولیدکنندگان حمایت کرده و نمونه بارز "ما می‌توانیم" را ارائه کند و تحریم‌های ظالمانه دشمن و برخی بدخواهان را خنثی کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران کرونا ویروس سازمان بسیج بسیج اصناف حسن پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات گفت: گروه‌های جهادی با استفاده از ظرفیت درون سازمانی و بومی سازی توانسته‌اند با محققین و اندیشمندان و جوانان ایرانی تحریم‌ها را بی‌اثر سازند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حمیدرضا الله‌بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی به مناسبت روز کارگر با اشاره به اینکه اگر فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی و فعل توانستیم را به درستی صرف کنیم ما می توانیم بر تمام مشکلات کشور فائق شویم، اظهار داشت: ما از تمام کارگرانی که به صورت شبانه روزی تلاش مجاهدانه انجام می‌دهند تشکر کرده و آنها را رکن اصلی اقتصاد کشور می دانیم.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور ادامه داد:  جوانان ما، در گروه‌های جهادی با استفاده از ظرفیت درون سازمانی و بومی سازی توانسته‌اند با محققین و اندیشمندان و جوانان ایرانی تحریم‌ها را بی‌اثر سازند.

الله‌بداشتی با  بیان اینکه تلاش  مجاهدانه سبب موفقیت می شود، افزود : امروز تفکر است که می تواند تشکر را هدایت کند و این  تفکر امروز کارساز شده است.

 وی با اشاره به اینکه امروز ما در کنارهم باید راهبرد سال را عملیاتی کنیم، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با کارگران تکلیف را بر مدیران کشور تمام کرد، امنیت شغلی به عنوان  فصل‌الخطاب این فرمایشات بوده است.

رئیس سازمان کارگری و کارخانجات کشور با توجه به اینکه توجه به کارگر به جهت اینکه ستون فقرات کشورند حائز اهمیت است، بیان کرد: امروز دست بر زانوهای خود گذاشته و ایستاده‌ایم و به دنیا فریاد می‌زنیم که ما می‌توانیم و در صنعت موشکی موفقیت داشته‌ایم به جهت شهید تهرانی مقدم و شهید حاج فاسم سلیمانی‌ها و دیگر شهدا را تقدیم کرده‌ایم.

 وی با بیان اینکه صنعت نیازمند خون دادن  و ابرو دادن دارد،گفت: حال کارگران باید بهتر شود البته مشکلاتی وجود دارد که باید با کمک مسئولین و خود مردم و کارگران این مشکلات برطرف شود.

الله‌بداشتی با اشاره به اینکه  با تمام دشمنی‌هایی کشورهای ظالم در برابر ما انجام داده‌اند با تمام قوا ایستاده‌ایم، افزود: جوانانی که با تفکر بسیجی و جهادی  خطوطی را که دشمن فکر نمی‌کرد هرگز  بتواند به تولید بینجامد جاری و تکمیل کرده‌ایم.

وی با توجه به اینکه هر زمان که متخصصین و‌متعهدین  پای کار آمدند ما توانستیم و کیانی که کشور خود را رها کردند و به دشمن پناه بردند قطعا زیان‌دیدگان هستند، بیان کرد: سپاه و بسیج در تمام تنگناها کنار مردم ماندند مانند زمان کرونا و سیل‌زدگی و حوادث طبیعی ما ماندیم و با تمام عشق به مردم کشور خود کمک کرده و خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی