Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@04:18:07 GMT

منتظر اصلاح قیمت دلار باشید!

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۱۶۵۴

منتظر اصلاح قیمت دلار باشید!

قیمت دلار نتوانست بالای خط ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان تثبیت شود. این موضوع به برخی معامله گران چنین سیگنالی را مخابره کرد که دوران افزایش قیمت اسکناس آمریکایی به صورت موقت پایان پذیرفته است و باید در انتظار اصلاح قیمت این ارز باشند. با این حال، اگر امروز اسکناس آمریکایی به بالای خط یاد شده بازگردد، سیگنال اصلاح باطل خواهد شد و بار دیگر بازار در معرض احتمال ورود خریداران بیشتر قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته برخی فعالان، بیش از ۱۲ روز است که معامله گران با قدرت زیادی در موقعیت خرید قرار گرفته اند و توانسته اند که قیمت فروش دلار را نزدیک به ۲ هزار تومان بالا بیاورند. در این شرایط، معامله گران نیز نیاز دارند که از نقطه ای اقدام به سودگیری از خریدهای قبلی کنند. این نقطه برای معامله گران محدوده ای است که از سوی بازارساز احساس کنند که میزان عرضه ارز بالا رفته است یا بازار توان شکست نقطه یاد شده را به راحتی از خود نشان ندهد.

برخی تحلیل گران فنی دیشب عنوان می کردند که فعلا خرید جدیدی را صورت نداده اند و در انتظار خرید دلار یک پله پایین تر و در کانال ۲۶ هزار تومان هستند. این در حالی است که عده دیگری از معامله گران باور دارند که اصلاح قیمت دلار چندان بلند نخواهد بود و در اوایل کانال ۲۷ هزار تومانی میزان خریدها بیشتر خواهد شد.

شماری از معامله گران نیز عنوان می کنند، دلار از پشتوانه عوامل افزایشی قدرت مندی برخوردار است و هنوز این عوامل از بازار خارج نشده اند که بتوان انتظار افت قیمت ها را داشت. به عنوان مثال، از نگاه این گروه، تکلیف مذاکرات هسته ای و آینده تحریم ها و درآمدهای ارزی مشخص نیست، در نتیجه دلیلی برای تغییر انتظارات معامله گران یا تغییر موقعیت آن ها وجود ندارد./اقتصاد نیوز

 

منبع: فردا

کلیدواژه: مذاکرات هسته ای قیمت دلار معامله گران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مارک گرمن، افشاگر سرشناس، در جدیدترین نسخه‌ی خبرنامه‌ی Power On به برخی از تغییرات احتمالی iOS ۱۸ اشاره کرد.

براساس گزارش زومیت، گرمن می‌گوید iOS ۱۸ افزون‌بر ویژگی‌های هوش مصنوعی، با به‌روزرسانی‌ بزرگی برای اکثر اپلیکیشن‌های اصلی گوشی آیفون از جمله Photos و Mail و Notes و Fitness همراه خواهد بود. اپلیکیشن ماشین حساب با ویژگی‌های جدید آپدیت خواهد شد و برای اولین بار در آیپد در دسترس قرار می‌گیرد.

iOS ۱۸ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل آیفون تاکنون توصیف شده است و احتمالا باید انتظار ویژگی‌های جدیدی را در سراسر سیستم‌عامل داشته باشیم.

گرمن ضمن تایید گزارش‌های قبلی، می‌گوید که صفحه‌ی اصلی آیفون دارای قابلیت‌های جدیدی خواهد بود. کاربران برای اولین بار می‌توانند آزادانه آیکون‌ها در هر کجای صفحه که دوست دارند جابه‌جا کنند.

گرمن معتقد است که تغییرات طراحی iOS ۱۸ باعث می‌شود طراحی اپلیکیشن‌ها «ماژولارتر» و به‌روزرسانی و سفارشی‌سازی آن‌ها آسان‌تر شود.

ظاهرا اپل به‌دنبال همگون‌کردن المان‌های رابط کاربری در اپلیکیشن‌های مختلف خود است و این کار باعث می‌شود که تیم‌های مهندسی اپل بتوانند اپلیکیشن‌ها را در گذر زمان راحت‌تر به‌روزرسانی کنند، خصوصا با در نظر گرفتن این‌که هر اپلیکیشن روی چندین دستگاه نظیر آیفون و آیپد منتشر می‌شود.

اتظار می‌رود اپل در WWDC ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) از iOS ۱۸ و قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید رونمایی کند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900688

دیگر خبرها

  • بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!