Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@14:15:03 GMT

خدمتی جدید به مالکان خودروهای مدیران خودرو

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۲۰۵۴

خدمتی جدید به مالکان خودروهای مدیران خودرو

به گزارش اقتصادآنلاین ، شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو (ام وی اس) در راستای ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان خود مرکز پاسخگویی تلفنی با قابلیت پیگیری مشکلات و امور مشتریان را به زودی راه اندازی خواهد نمود و با ایجاد و گسترش این واحد موجبات آسایش و اطمینان خاطر بیشتر مالکان خودروهای ام وی ام و چری را فراهم خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرکز تماس مجهز، سعی خواهد شد تا به چالش های احتمالی مشتریان در امر خدمات پس از فروش رسیدگی شود؛ مواردی از قبیل:

امکان ارتباط سریع و موثر برای سرویس های جاده ای (امداد خودرو) پاسخگویی به هر نوع سوال مرتبط با امور گارانتی و غیرگارانتی خودرو ایجاد بستر مناسب برای مشاوره خدمات و پاسخگویی به سوالات مشتریان در زمینه های فنی خودرو پاسخگویی به سوالات مشتریان در خصوص شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش و فروشگاههای مجاز بستری مناسب جهت دریافت هر نوع پیشنهاد مشتریان نظرسنجی از مشتریان در خصوص خدمات ارائه شده اطلاع رسانی و پاسخگویی در خصوص خدمات نوین ارتباط سریع و موثر با بخش های مختلف خدمات پس از فروش

از اهداف و انگیزه های اصلی این مرکز یکپارچه سازی کانال های ارتباطی و دوسویه با مشتریان و همچنین پاسخ دهی به مشتریان در کوتاهترین زمان میباشد.

شرکت مدیران خودرو  همگام با تنوع و بروز کردن محصولات تولیدی خود، برنامه های جامعی را برای ارتقای خدمات پس از فروش تدارک دیده که قطعا در آینده نزدیک تاثیر آن بر رضایتمندی مالکان این برند مشهود خواهد بود.

پربیننده ترین قیمت پژو ۴۰۵ (۱۴۰۰/۶/۱) + جدول قیمت لاستیک خودرو +جدول بررسی چری آریزو ۵ پرو؛ سدان جدید مدیران خودرو قیمت پراید امروز ۱۴۰۰/۶/۲ قیمت ۲۰ محصول ایران خودرو برای شهریور اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مدیران خودرو خدمات پس از فروش مدیران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات

در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب نمایند.البته هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند 1401 ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌رساند،‌می توانند جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از روز یکشنبه مورخ 1403/02/16 تا ساعت 23:59 روز سه شنبه 1403/02/18 اقدام کنند.

در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.

 

تبصره 2 - قیمت قطعی خودروهای مذکور پس از ارایه کلیه مستندات و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین و متعاقباً در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره 3 - عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر 5 روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی سامانه خودروهای وارداتی حذف می‌گردد.

تبصره 4 –کلیه شرکت‌های واردکننده می‌بایست مطابق آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام نمایند در صورت تاخیر در تحویل و ... قراردادهای مذکور مشمول جرایم مندرج در آیین نامه فوق خواهند شد.

تبصره 5 - تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت‌نامی قبل متقاضی و اولویت انتخابی خودرو انجام می‌گیرد.

تبصره 6 - آن دسته از ثبت نام کنندگان خودرو وارداتی که در مراحل قبل انتخاب خودرو انجام داده و در پرتال خود گزینه عدم تخصیص را مشاهده می‌نمایند، در صورت تمایل نسبت به خودروهای ارائه شده در جداول فوق در این مرحله خودرو جدید انتخاب کنند.

تبصره 7 - اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده 19 آیین‌نامه اجرایی ماده 14 الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟