Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@09:06:27 GMT

آغاز ثبت‌نام وام بازنشستگان طی روزهای آتی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۲۲۴۲

آغاز ثبت‌نام وام بازنشستگان طی روزهای آتی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره ثبت‌نام بازنشستگان برای دریافت وام قرض‌الحسنه اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی ثبت‌نام از متقاضیان هر ماه از طریق سایت خانه کانون کارگران و بازنشستگان در استان‌های مختلف از جمله شهر تهران انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی که از توسط سازمان تأمین اجتماعی لحاظ شده است اوایل هر ماه سایت اشاره شده باز و بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به آن اقدام به ثبت‌نام برای دریافت وام قرض‌الحسنه کنند.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران ضمن اشاره به اینکه مبلغ در نظر گرفته شده برای وام بازنشستگان ۷ میلیون تومان است گفت: این وام با سود ۴ درصد و بازپرداخت دو ساله برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

دهقان‌کیا اضافه کرد: در همین ارتباط بازنشستگان می‌توانند در روزهای آینده با مراجعه به سایت کانون کارگران و بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام سهمیه شهریور و در نهایت دریافت وام خود کنند.

وی درباره زمان پرداخت وام ۷ میلیونی شهریورماه به بازنشستگان گفت: کسانی که در سایت اشاره شده ثبت‌نام و در نهایت تأیید شوند وام خود را چند روز پس از حقوق شهریورماه دریافت خواهند کرد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی ادامه داد: امسال قرار است ۴۰۰ هزار بازنشسته از وام قرض‌الحسنه ۷ میلیونی استفاده کنند که یک‌ششم از بازنشستگان کل کشور را، بازنشستگان شهر تهران تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108228 برچسب‌ها بازنشستگان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از امروز در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه آغاز شد.

زهرا آب سوران، در مراسم آغاز این جشنواره افزود: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایشی امروز و فردا نهم اردیبهشت با هم به رقابت می پردازند.

آب سوران اظهارکرد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی با هدف عمومی و مردمی سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار "این صحنه خانه ماست" برگزار خواهد شد.

وی گفت: آذربایجان‌غربی ماهها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت و در این راستا تلاش شد تا داورانی از جنس هنر و تجربه برای داوری این رقابتهای هنری انتخاب شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره؛ عباس پویان، فاطمه برمال و سمیه حسین نژاد را به عنوان داوران مرحله استانی جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی کرده است.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای هشتم و نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»