Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی درباره ثبت‌نام بازنشستگان برای دریافت وام قرض‌الحسنه اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی، ثبت‌نام از متقاضیان هر ماه از طریق سایت خانه کانون کارگران و بازنشستگان در استان‌های مختلف از جمله شهر تهران انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی که از توسط سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفته، اوایل هر ماه سایت مربوط باز می‌شود و بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به آن به ثبت‌نام برای دریافت وام قرض‌الحسنه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران با اشاره به اینکه مبلغ در نظر گرفته شده برای وام بازنشستگان ۷ میلیون تومان است، گفت: این وام با سود ۴ درصد و بازپرداخت ۲ساله برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

دهقان‌کیا اضافه کرد: بازنشستگان می‌توانند در روزهای آینده با مراجعه به سایت کانون کارگران و بازنشستگان به ثبت‌نام سهمیه شهریور و در نهایت دریافت وام خود اقدام کنند.

وی درباره زمان پرداخت وام ۷ میلیونی شهریورماه به بازنشستگان گفت: کسانی که در سایتِ اشاره‌شده ثبت‌نام و در نهایت تأیید شوند، وام خود را چند روز پس از حقوق شهریورماه دریافت خواهند کرد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی ادامه داد: امسال قرار است ۴۰۰ هزار بازنشسته از وام قرض‌الحسنه ۷ میلیونی استفاده کنند و این در حالی است که یک‌ششم از بازنشستگان کل کشور را بازنشستگان شهر تهران تشکیل می‌دهند.

کد خبر 622577 برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی وام بازنشستگان تامین اجتماعی بازنشستگی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی وام بازنشستگان تامین اجتماعی بازنشستگی تأمین اجتماعی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: ۳۵ درصد به حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی اضافه شد که این افزایش از اول فروردین امسال اعمال می‌شود.

وی افزود: بخش دیگری از بازنشستگان نیز سایر سطوح درآمدی هستند که افزایش حقوق این افراد ۲۲ درصد + ۶۵۰ هزار تومان است؛ این رقم نیز اعمال و با حقوق اردیبهشت و خردادماه تحت عنوان مطالبات معوق پرداخت خواهد شد.

کد خبر 6099483

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ درصدی بارندگی‌ها در استان زنجان
  • امیدمان به روزهای آینده است!
  • ثبت نام وام سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال + جزئیات و لینک سایت https://1649.ir
  • خبر مهم مدیرعامل تامین‌اجتماعی برای بازنشستگان
  • تاریخ دقیق افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد/ وزیر کار درباره رقم حقوق بازنشستگان چه گفت؟
  • این افراد می‌توانند دو بار وام ازدواج بگیرند
  • آب گرفتگی خیابان های همدان بر اثر بارش باران!
  • جدیدترین جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌ اجتماعی
  • دلیل پیشگوی هلندی درباره احتمال زلزله قوی در روزهای آینده
  • جزییات افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی