Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@09:04:11 GMT

۸۸ طرح و پروژه در شهرستان اردبیل به بهره برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۲۲۸۰

۸۸ طرح و پروژه در شهرستان اردبیل به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های بنیاد مسکن شهرستان اردبیل اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۸۸ طرح اقتصادی، تولیدی و عمرانی در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که برای این طرح‌ها ۶۷۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: تعدادی از پروژه‌ها نیز در حال تکمیل شدن است که بعد از هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردبیل با بیان اینکه امروز به صورت همزمان پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل به بهره برداری رسید افزود: این پروژه‌ها شامل اجرای هفت پروژه طرح هادی، زیرسازی و ساماندهی معابر روستاهای شهرستان اردبیل بوده و برای این پروژه‌ها ۵۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

امامی یگانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر گفت: اقتدار و امنیت کشورمان در سایه خون شهدای رقم خورده و در سایه این اقتدار باید به مردم بی منت خدمت کرد.

کد خبر 5289084

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل فرمانداری اردبیل مسعود امامی یگانه هفته دولت بنیاد مسکن اردبیل ویروس کرونا هفته دولت محرم 1400 واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون اردبیل خراسان رضوی شهرستان اردبیل بهره برداری پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها دوازده پروژه صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی در زندان‌های استان هرمزگان افتتاح شد.

 همزمان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان که درپی سفر استانی رئیس دستگاه قضا صورت گرفته است، در مراسمی به شکل ویدیو کنفرانس ۱۲ پروژه به بهره‌برداری رسید.

کارگاه بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح‌وتربیت هرمزگان، نمازخانه زندان بندرعباس، خبازخانه‌های اردوگاه رودان و زندان بندرعباس، واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس، آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی منطقه راونگ میناب، باشگاه ورزشی ویژه کارکنان و همچنین درمانگاه دندانپزشکی بندرعباس جهت استفاده خانواده مددجویان ازجمله این پروژه‌ها بوده‌اند.

رییس قوه قضاییه شب گذشته به هرمزگان سفر کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری