Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: با اقدامات پیشگیرانه سازمان آتش‌نشانی در دهه نخست ماه محرم، خوشبختانه حریق یا حادثه مرتبط با هیأت‌های مذهبی در شهر کرمان نداشتیم.

به گزارش ایمنا، رضا میرزایی، افزود: خوشبختانه در روزهای تاسوعا و عاشورا حادثه‌ای مرتبط با هیأت‌های مذهبی و محل‌های برگزاری مجالس عزاداری در شهر اتفاق نیفتاد که اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه در این خصوص بسیار مؤثر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقرار خودرو و موتورسیکلت آتش‌نشانی این سازمان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در محل‌های عزاداری مشخص‌شده، خاطرنشان کرد: روز عاشورا در اماکن مذهبی ازجمله گلزار شهدای شهر کرمان با استقرار تجهیزات و نیروهای آتش‌نشانی، ایمنی شهروندان تأمین شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به ۷۱۲۰ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ در دهه نخست ماه محرم امسال، اظهار کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورا در مجموع ۱۴۴۰ تماس با سامانه‌ی ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی برقرار و ٩ مورد حریق و ١۶ مورد حادثه گزارش شد.

میرزایی تصریح کرد: در دهه اول محرم امسال، ٣٠ مورد حریق و ٨٣ مورد حادثه اعلام شد که هیچ‌کدام در ارتباط با هیأت‌های مذهبی شهر نبود.

وی خاطرنشان کرد: تعداد نجات‌یافتگان از حریق و حوادث در دهه نخست ماه محرم در شهر کرمان، ۵۴ نفر بوده است.

کد خبر 516942

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر کرمان شهرداري كرمان آتش نشاني سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ایام محرم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان آتش نشانی دهه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط