Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان همزمان با دومین روز از هفته دولت ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه و مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید-۱۹این شهرستان افتتاح شد.

دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در آیین برداری از پروژه ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، که با حضورویدئو کنفرانسی آشناگر استاندار سمنان و حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه معزز شهرستان سرخه، مویدی زاده فرماندار و جمعی از معاونین و مدیران استانی، شهرستانی و دانشگاهی برگزار شد ضمن تبریک هفته دولت و روز پزشک اظهار کرد: باید با همدلی و تعامل روز افزون در امر خطیر خدمت رسانی به مردم شریف استان و تحقق منویات مقام‌ معظم رهبری بیش از پیش تلاش کنیم و گام‌های بلندی برای تحقق این امر مهم برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: هفته دولت مناسبتی بسیار فرخنده برای بهره برداری از پروژه‌های تکمیل شده است و به همین مناسب در دومین روز از هفته دولت ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در زمینی به متراژ 1200 متر مربع با زیربنای 1190 متر مربع به بهره برداری رسید.

وی افزود: ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه با 2 طبقه در سال 1396 کلنگ زنی و در سال 1400 با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال آماده بهره برداری شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به این که ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه آخرین پروژه دردست احداث این شهرستان بود، تصریح کرد: در سال های اخیر پروژه های بزرگی همچون دانشکده پیراپزشکی مستقر در سرخه و خوابگاه دانشجویی به بهره‌برداری رسید که امیدواریم با افتتاح این مراکز بتوانیم خدمات در شان مردم عزیز این شهرستان را ارائه نماییم.

همچنین در ادامه روند راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کووید-۱۹ توسط سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان امروز سوم شهریور ماه با حضور دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سرهنگ خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) سپاه استان، حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه معزز، مویدی زاده فرماندار و جمعی از مدیران استانی، شهرستانی و دانشگاهی مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید-۱۹ شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان سرخه به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این آیین بیان کرد: مرکز واکسیناسیون کووید-۱۹ شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان سرخه چهارمین مرکز واکسیناسیون علیه کرونا ویروس است که با همکاری سپاه قائم آل محمد (عج) استان و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در مناطق تحت پوشش دانشگاه راه اندازی شده است.

دکتر نوید دانائی ادامه داد: تاکنون پایگاه تجمعی واکسیناسیون کووید 19 شهدای شهرستان سرخه موظف به انجام واکسیناسیون مردم این شهرستان بود و امروز در دویم روز از هفته دولت با اضافه شدن این مرکز، سرعت تزریق واکسن مردم عزیز این شهرستان افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در دوران مدیریت و مقابله با کرونا ویروس حوزه سلامت بیشتر از همیشه به همیاری دستگاه های اجرایی برای حفظ سلامتی مردم نیاز دارد. تعامل سپاه و بسیج که جز همراهان همیشگی حوزه سلامت هستند به ویژه در این دوران نقش بسزایی در مدیریت این بیماری دارند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهرستان سرخه هفته دولت سمنان دانشگاه علوم پزشکی سمنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تجمیعی واکسیناسیون واکسیناسیون کووید بهره برداری هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان