Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد در البرز از آزادسازی ۱۲۰ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در قاسم آباد خبر داد. خبرگزاری میزان - سامان قاضی‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد در البرز از آزادسازی ۱۲۰ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در قاسم آباد خبر داد.   وی در خصوص عملیات آزادسازی اراضی تغییر کاربری یافته در این حوزه قضایی اظهار کرد: این عملیات در پلاک ۸۷ ثبتی روستای قاسم آباد بخش تنکمان انجام شد و ۱۲۰ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته آزادسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد عملیات انجام شده را در راستای اجرای تبصره ۱ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها عنوان کرد و افزود: با این اقدام تعداد ۲۷۰ مورد حصارکشی، ۸۵ مورد بنای مسقف و غیر مسقف در حال ساخت، محوطه سازی و جدول گذاری و آلاچیق و خیابان کشی به مساحت حدودی ۴۰ هزار متر مربع و همچنین ۵۵ مورد استخر تفریحی بتنی قلع و قمع و به وضعیت سابق برگردانده شد.

وی با بیان اینکه ارزش اراضی آزادسازی شده بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است متذکر شد: دادستانی نظرآباد با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز که باغات و اراضی زراعی شهرستان را هدف قرار داده با جدیت برخورد خواهد کرد.   بیشتر بخوانید: تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی در ملارد با ورود دادستانی   انتهای پیام/ برچسب ها: اراضی ملی تغییر کاربری دستگاه قضایی البرز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اراضی ملی تغییر کاربری دستگاه قضایی البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید تونی گفت: نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست کرج مستقر در محور کرج - چالوس با همکاری مأموران منابع طبیعی نسبت به خلع ید و رفع تصرف یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی در محدوده روستاهای شهرستانک و سرخدره اقدام کردند و اراضی به بیت المال اعاده وضع شد.

کد خبر 6092128

دیگر خبرها

  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ