Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی به حوزه‌های قضایی بخش بام و صفی آباد و سپس شهرستان اسفراین رفت و در ادامه از برخی مراکز درمانی و بهداشتی نیز بازدید کرد. خبرگزاری میزان -  حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری،رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی به حوزه‌های قضایی بخش بام و صفی آباد و سپس شهرستان اسفراین رفت و در ادامه از برخی مراکز درمانی و بهداشتی نیز بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازدید‌ها تنی چند از معاونین قضایی و کارشناسان واحد‌های فنی و مهندسی و آمار و انفورماتیک حجت الاسلام والمسلمین جعفری را همراهی می‌کردند.

وی پس از بازدید از حوزه قضایی بام و صفی آباد از برخی مراکز درمانی و بهداشتی نیز بام و صفی آباد، در گفتگو با مسؤولین بهداشت و درمان این بخش، آخرین وضعیت گسترش بیماری کرونا و واکسیناسیون و بعلاوه مهمترین مشکلات مبتلابه را در این حوزه‌ها بررسی و حسب مورد دستور‌های مقتضی صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی ضمن قدردانی از زحمات مدافعین جبهه سلامت بر ضرورت صیانت از حقوق عامه تأکید و با بیان اینکه توجه به سلامت عمومی شهروندان یکی از اولویت اصلی دستگاه قضایی است؛ به کمبود‌ها و محدودیت‌های استان در این خصوص اشاره و از تداوم روند پیگیری مشکلات مبتلابه از طریق مراجع قانونی در تمامی سطوح تا حصول نتیجه مطلوب خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی سپس در بازدید از دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب و نیز شورای حل اختلاف اسفراین با تنی چند از مراجعین نیز گفتگو و مسائل و مشکلات مربوطه را مورد بررسی قرار داد و در راستای تسهیل و تسریع در انجام امور دستور‌های لازم را صادر و ابلاغ کرد.

گفتگوی چهره به چهره با رؤسای دادگستری و دادستان‌ها و کادر قضایی و اداری و بعلاوه اعضاء و کارکنان شورا‌های حل اختلاف اسفراین و بام و صفی آباد، بازدید از ساختمان در حال احداث دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین و در پایان مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این دو حوزه قضایی از دیگر برنامه‌های رئیس کل دادگستری استان در این سفر بود.

گفتنی است رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در بازدید از ساختمان اداری دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین با اشاره به مراحل پایانی کار ابراز امیدواری کرد:با اتمام این پروژه و تقویت سازوکار‌ها و زیرساخت‌های ارائه خدمات قضایی بهتر و بیشتر به شهروندان بتوانیم گام مؤثرتری در راستای بهبود شاخص‌های عملکردی از جمله در حوزه تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در فرایند دادرسی‌ها برداریم.   بیشتر بخوانید: بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حوزه قضایی پیرانشهر   انتهای پیام/ برچسب ها: بازدید از حوزه قضایی بررسی عملکرد دادگستری خراسان شمالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازدید از حوزه قضایی بررسی عملکرد دادگستری خراسان شمالی رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی بام و صفی آباد حوزه قضایی حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ انسیه رحمتی کارشناس پیش بین هواشناسی به خبرگزاری صدا و سیما گفت:شبانه روز گذشته ایستگاه زمان صوفی با ثبت ۵۵ میلیمتر، مهمانک ۵۱ و نیم میلیمتر و درکش با ۴۷ میلیمتر بیشترین میزان بارش را داشته اند.

وی افزود: بیشتر بارش‌ها امروز در شیروان، اسفراین و فاروج پیش بینی شده است.

کارشناس پیش‌بین هواشناسی استان اضافه کرد:  از امروز تا اوسط هفته آینده، بیشتر مناطق استان روند نسبی افزایش دما را خواهند داشت و پدیده غالب جوی افزایش ابر خواهد بود.
به گفته رحمتی کارشناس پیش بین هواشناسی استان شبانه روز گذشته کوسه با هشت درجه خنک‌ترین نقطه استان و اسماعیل آباد اسفراین با ۲۴ درجه گرمترین نقطه استان و برای بجنورد هم دمای کمینه یازده درجه پیش بینی شده که انتظار می‌رود به هشت درجه برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد