Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد از توقیف ۶ دستگاه خودروی حامل زغال طی تعطیلات اخیر در این شهرستان خبر داد.

"عباس حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مامورین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد حسب وظفیه ذاتی خود در خصوص حفاظت و حراست از انفال بصورت شبانه روز در حال رصد حوزه های حفاظتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: در ایام تعطیلات اخیر با برنامه ریزی و تشدید گشت و کنترل حفاظتی دو دستگاه خودروی سنگین حامل هیزم به وزن ۴۰۰۰ کیلوگرم که به مقصد شهرستان‌های همجوار در حال حرکت بود، توقیف شد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد عنوان کرد: همچنین تعداد ۴ خودروی سبک حامل ۴۰۰ کیلوگرم زغال توقیف شد.

حسن زاده ادامه داد: در همین رابطه یک دستگاه اره موتوری از متخلفین کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی ضمن تشکیل پرونده برای متخلفان، خودرو و ابزار آلات آنها کشف و ضبط و به پارکینگ منتقل شده اند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد بیان کرد: جریمه هر کیلوگرم چوب جنگلی بلوط قاچاق ۱۵۰هزار تومان و جریمه هر کیلوگرم زغال قاچاق ۳۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد منابع طبيعي زغال اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)