Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: صاحبان ۸۰ تعاونی و ۱۴۶ کارآفرین این استان برای حضور در جشنواره‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نام‌نویسی کردند.

علی آشتاب در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته دولت و هفته تعاون که امروز سوم شهریورماه صورت گرفت، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر لرستان با نام نویسی ۸۰ تعاونی به پایان رسید و شهریورماه امسال همزمان با هفته تعاون از سه تعاونی برتر و سه واحد شایسته تقدیر، تجلیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ثبت و بهنگام سازی اطلاعات اعضا و شاغلین در تعاونی، صورت‌های مالی و گزارش‌های حسابرسی از سال ۹۶ تا ۹۹ و به روزآوری اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسین تعاونی در این جشنواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: تجلیل و تقدیر از تعاونگران برتر استان پس از طی مراحل بررسی‌های تخصصی در استان انجام می‌شود و در مرحله بعدی، تعاونی‌های استان برای حضور در جمع برترین‌های کشور معرفی می‌شوند.

آشتاب اضافه کرد: همچنین چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان نیمه دوم امسال برگزار می‌شود و سه کارآفرین نمونه انتخاب می‌شوند که برگزیدگان این ۲ جشنواره برای رقابت در سطح ملی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه با فرارسیدن هفته دولت فرصتی است تا  خدمات دولت و نظام به مردم اطلاع‌رسانی شود، بیان کرد: ۲۳ طرح تعاونی با سرمایه گذاری ۸۱ میلیارد تومان و ۵۱۸ فرصت شغلی در استان آماده بهره‌برداری است که همزمان با هفته دولت و تعاون، تا پایان نیمه نخست امسال افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی وزارت تعاون وزارت کار لرستان كارآفريني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا

به گزارش جماران؛ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

دیگر خبرها

  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ