Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،قدرت الله ولدی ، معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۶۰ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح‌ها برای یک‌هزار و ۱۲۹ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در آیین افتتاح طرح کشاورزی آبیاری نوین در روستای «کسب» که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار همدان برگزار شد، افزود: از این تعداد ۱۵۵ طرح بهره‌برداری و عملیات اجرایی پنج طرح با اعتباری بیش از ۶ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه ملایر از نظر تعداد و حجم سرمایه‌گذاری برای افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها جزء نخستین شهرستان‌های استان است، بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز و خطرناک کرونا، بسیاری از این طرح‌ها به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

ولدی با اشاره به توسعه شتابان ملایر در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: شاخص‌ترین پروژه‌های این شهرستان طرح فروسیلیس آذرخش و دیگر واحد‌های فرآوری فروسیلیس است که در موعد مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید و ظرفیتی عظیم در حوزه فروسیلیس کشور است.

او ادامه داد: اورژانس ۳۲ تختخوابی بیمارستان امام حسین (ع) نیز آماده افتتاح است که در نوع خود در استان و غرب کشور بی‌نظیر است و در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان تحولی بزرگ را ایجاد خواهد کرد.

فرماندار ویژه ملایر همچنین از افتتاح مرحله دوم مجموعه تفریحی و گردشگری مینی‌وُرلد ملایر با وسعت ۳۰ هکتار خبر داد و گفت: در حوزه کشاورزی ۲ شهرک گلخانه‌ای گنبد با ۶۸ هکتار و گلخانه حسین آباد ناظم با ۵۸ هکتار در دست اجرا است که روز گذشته از سوی وزارت جهاد کشاورزی با تخصیص آب برای شهرک گلخانه حسین آباد ناظم موافقت و ابلاغ شد.

ولدی یادآور شد: آمادگی کامل داریم سرمایه‌گذار برای آغاز عملیات اجرایی این شهرک گلخانه‌ای با ۲۵۰ هزار لیتر آب حضور پیدا کند که فرصتی مغتنم در توسعه کشت گلخانه‌ای است.

او بیان کرد: این شهرستان در تحقق سند راهبردی توسعه سه ساله که تهیه و تدوین شد، با اقدامات و کار‌هایی اجرایی که انجام شده، پیشتاز است.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه در حال حاضر جلسات معرفی برنامه‌ها و رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری برای تشکیل کابینه سیزدهم در حال برگزاری است، افزود: طبق دستور استاندار همدان تمامی مدیران و مجموعه استان و شهرستان مشغول فعالیت هستند و تا زمان تشکیل کابینه جدید، هیچ مدیری حق کوتاهی در ارایه خدمات به مردم را ندارد.

ولدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، همراهی و تلاش شبانه‌روزی خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان و مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی را در تمامی حوزه‌ها به ویژه برگزاری انتخابات و مقابله با کرونا را ستودنی خواند.

 در این آیین طرح آبیاری کم فشار روستای «کِسب» از توابع بخش جوکار ملایر با اعتباری ۵۲۶ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که برای اجرای این طرح چهار هزار و ۳۴۰ متر لوله‌گذاری انجام شده است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح طرح هفته دولت فرماندار ویژه ملایر بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد

جانشین بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل در حاشیه برگزاری این اردو در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اردوی جهادی با حضور ۷۵ نفر دانشجومعلم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل، در مدارس کم برخوردار استان برگزار شد.

علیرضا دولت نژاد خاطرنشان کرد: طرح «جهاد عهد خدمت» دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر و با هدف جبران کمبودهای آموزشی و رفع عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این اردو در بخش عمرانی از جمله رنگ‌آمیزی و فضاسازی و زیباسازی مدارس روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد با مشارکت ۴۵ دانشجو معلم خواهر و ۳۰ دانشجومعلم برادر آغاز شد که در دو بازه سه روزه برگزار شد.

جانشین مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح علاوه بر رفع اشکال و تدریس به دانش آموزان در راستای گسترش عدالت آموزشی و همچنین رفع نواقصات و کمبود های عمرانی مدارس محروم و نیازمند شهرستان نیر، خودسازی خود دانشجومعلمان نیز هست تا بتوانند با کسب تجربیات معلمی، روحیه جهادی و ایثار را در خود تقویت کنند.

دولت نژاد گفت: تلاش‌های جهادگران در خدمت به مردم مناطق محروم کشورمان و حضور جوانان علاقمند به این فعالیت‌ها در اردوهای هجرت و جهادی همواره مورد توجه و تاکید رهبر انقلاب بوده است، که انگیزه مضاعفی بر حضور دانشجومعلمان در این مسیر مقدس و با ارزش شد.

وی اضافه کرد: دانشجومعلمان جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور در روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد شهرستان نیر و مشاهده وضعیت تحصیلی و عمرانی مدارس این روستاها، وظیفه خود دانستند تا با حرکتی جهادی به یاری این دانش آموزان و رفع مشکلات و کمبود آن‌ها در زمینه های تحصیلی و عمرانی مدارسشان بپردازند.

کد خبر 6092539

دیگر خبرها

  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان